diversity Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 noen som vet hvordan man får ir til å funke på denne? får slått den på, men den kommuniserer verken med t610 eller t310.. noen andre som har dette problemet? evt. noen som vet hvordan det fikses? Lenke til kommentar
arehsan Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 jeg har samme mobil, og får den desverre ikke til å virke mot andre mobiler. Mot PC går det derimot utmerket Lenke til kommentar
diversity Skrevet 16. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2004 er det e nmåte for å få den til å virke mot andre mobiler?... btw.. hvordan får man vekk den ekle operatørlogoen Lenke til kommentar
skjelsba Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 (endret) er det e nmåte for å få den til å virke mot andre mobiler?... Beklager. btw.. hvordan får man vekk den ekle operatørlogoen Det går ikke. Å si at den funker bra med IR mot PC er vel å ta i. At telefonen trenger 3.parts program for å kunne brukes i windows XP med de medfølgende programmene er ikke helt bra. Har selv hatt mye problemer med ir på min telefon. Endte med at jeg sendte den tilbake til telebutikken for en liten service. Er veldig spent på hvordan den vil være når jeg får den tilbake. edit: skriveflei Endret 16. mai 2004 av skjelsba Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Akkurat som fks. Samsung e700 har lg5400 en stor begrensing med IR, de har nok mest tenkt det som en funksjon som skal brukes mot pc og prioritert det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå