Breivik. Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Om den ligger bra i bukse lommen? hmm, avhengig av hvilken bukse jeg har det Neida, ligger helt ok, har ikke kjent etter så mye når eg har den i lomma. *putter telefonen i lomma og går en tur rundt rommet* Joda, den låg fint i lomma den. Men dersom du går med inntilsittende bukser, er den kanskje ikke så veldig god å ha i lomma. Konklusjon: Qtec 8080 ligger ikkje kjempe bra, men heller ikkje dårleg i lomma, med andre ord; heilt ok å ha i lomma. Mvh Jan Erik Lenke til kommentar
kurtharrybernt Skrevet 30. april 2004 Forfatter Del Skrevet 30. april 2004 Om den ligger bra i bukse lommen? hmm, avhengig av hvilken bukse jeg har det Neida, ligger helt ok, har ikke kjent etter så mye når eg har den i lomma. *putter telefonen i lomma og går en tur rundt rommet* Joda, den låg fint i lomma den. Men dersom du går med inntilsittende bukser, er den kanskje ikke så veldig god å ha i lomma. Konklusjon: Qtec 8080 ligger ikkje kjempe bra, men heller ikkje dårleg i lomma, med andre ord; heilt ok å ha i lomma. Mvh Jan Erik altså en godkjent lommeligger Lenke til kommentar
Breivik. Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Om den ligger bra i bukse lommen? hmm, avhengig av hvilken bukse jeg har det Neida, ligger helt ok, har ikke kjent etter så mye når eg har den i lomma. *putter telefonen i lomma og går en tur rundt rommet* Joda, den låg fint i lomma den. Men dersom du går med inntilsittende bukser, er den kanskje ikke så veldig god å ha i lomma. Konklusjon: Qtec 8080 ligger ikkje kjempe bra, men heller ikkje dårleg i lomma, med andre ord; heilt ok å ha i lomma. Mvh Jan Erik altså en godkjent lommeligger hehe, kan sei da sånn! Men husk, dette er subjektive meiningar, men eg har prøvd så godt eg kan å vera mest mulig objektiv Mvh jan erik Lenke til kommentar
kurtharrybernt Skrevet 30. april 2004 Forfatter Del Skrevet 30. april 2004 Om den ligger bra i bukse lommen? hmm, avhengig av hvilken bukse jeg har det Neida, ligger helt ok, har ikke kjent etter så mye når eg har den i lomma. *putter telefonen i lomma og går en tur rundt rommet* Joda, den låg fint i lomma den. Men dersom du går med inntilsittende bukser, er den kanskje ikke så veldig god å ha i lomma. Konklusjon: Qtec 8080 ligger ikkje kjempe bra, men heller ikkje dårleg i lomma, med andre ord; heilt ok å ha i lomma. Mvh Jan Erik altså en godkjent lommeligger hehe, kan sei da sånn! Men husk, dette er subjektive meiningar, men eg har prøvd så godt eg kan å vera mest mulig objektiv Mvh jan erik korleis er batterilevetiden? Lenke til kommentar
Stringer Bell Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Spørs hvilken størrelse du vil ha på telefonen vil da ha den minste symbian mobilen velger du sx1 den har også alle funksjonene du vil ha. Vil du ha en stoor touch screen velger du p900, p900 er best av alle telefonene du skrev opp Lenke til kommentar
Breivik. Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Eg ikkje ringe så veldig mykje, men til gjengjeld så spele eg og høyrer på mp3, då varer batteriet hvertfall 1 dag, har fått den til å vare 2 dager, og kunne sikkert fått den til å vart enda meir. Men problemet er at det er så mykje du kan gjere på den, så det er vanskelig å la være å bruke den til "unødvendige" funskjoner som speling osv. Er det ikkje du som bruker telefonen, er det heilt sikkert ein kamerat så vil prøva den litt. Har hatt telefonen i ca 1mnd no, og er forsatt like glad over å oppdage nye ting ved den. Om du er heilt nødt til å ha ein telefon som du kan være ute i skauen med i 14 dager og forsatt kunne ringe med, er med andre ord ikkje dette den rette telefonen for deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå