Gå til innhold

hjelp til valg av ny mobil

Anbefalte innlegg

Om den ligger bra i bukse lommen? hmm, avhengig av hvilken bukse jeg har det :p

Neida, ligger helt ok, har ikke kjent etter så mye når eg har den i lomma.

*putter telefonen i lomma og går en tur rundt rommet*

Joda, den låg fint i lomma den. Men dersom du går med inntilsittende bukser, er den kanskje ikke så veldig god å ha i lomma.

Konklusjon: Qtec 8080 ligger ikkje kjempe bra, men heller ikkje dårleg i lomma, med andre ord; heilt ok å ha i lomma. ;)

Mvh Jan Erik

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Om den ligger bra i bukse lommen? hmm, avhengig av hvilken bukse jeg har det :p

Joda, den låg fint i lomma den. Men dersom du går med inntilsittende bukser, er den kanskje ikke så veldig god å ha i lomma.

Konklusjon: Qtec 8080 ligger ikkje kjempe bra, men heller ikkje dårleg i lomma, med andre ord; heilt ok å ha i lomma. ;)

Mvh Jan Erik

altså en godkjent lommeligger :p

Lenke til kommentar
Om den ligger bra i bukse lommen? hmm, avhengig av hvilken bukse jeg har det  :p

Konklusjon: Qtec 8080 ligger ikkje kjempe bra, men heller ikkje dårleg i lomma, med andre ord; heilt ok å ha i lomma.  ;)

Mvh Jan Erik

hehe, kan sei da sånn!

Men husk, dette er subjektive meiningar, men eg har prøvd så godt eg kan å vera mest mulig objektiv

Mvh jan erik

Lenke til kommentar
Om den ligger bra i bukse lommen? hmm, avhengig av hvilken bukse jeg har det  :p

Konklusjon: Qtec 8080 ligger ikkje kjempe bra, men heller ikkje dårleg i lomma, med andre ord; heilt ok å ha i lomma.  ;)

Mvh Jan Erik

hehe, kan sei da sånn!

Men husk, dette er subjektive meiningar, men eg har prøvd så godt eg kan å vera mest mulig objektiv

Mvh jan erik

korleis er batterilevetiden?

Lenke til kommentar

Eg ikkje ringe så veldig mykje, men til gjengjeld så spele eg og høyrer på mp3, då varer batteriet hvertfall 1 dag, har fått den til å vare 2 dager, og kunne sikkert fått den til å vart enda meir. Men problemet er at det er så mykje du kan gjere på den, så det er vanskelig å la være å bruke den til "unødvendige" funskjoner som speling osv. Er det ikkje du som bruker telefonen, er det heilt sikkert ein kamerat så vil prøva den litt. Har hatt telefonen i ca 1mnd no, og er forsatt like glad over å oppdage nye ting ved den. :)

Om du er heilt nødt til å ha ein telefon som du kan være ute i skauen med i 14 dager og forsatt kunne ringe med, er med andre ord ikkje dette den rette telefonen for deg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...