kurtharrybernt Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Jeg ønsker en ny telefon. valget står mellom p900, 6230, sx1 og qtek 8080. Noen som har andre forslag? har en 3650 nå. Jeg trenger: Funksjoner -Kalender: ja -MMS: ja -GPRS: ja -WAP: ikke viktig -Kalkulator: ja -JAVA:ikke viktig -Email klient: ikke viktig -Spill: ikke viktig -MSN hadde vært ekstremt kult Form: -Klapp/vanlig: ikke viktig -Vekt: ikke over 150 g -Antenne helst ikke Skjerm: Farge -Over 65000 farger eller under 65000 farger er ikke viktig, bare den er bra -Størrelse på skjerm: helst litt størrelse -Touchscreen: (hadde vært fint Pris: Jeg har mellom 3500 og 7000 kroner til rådighet. Men helst ikke max pris Diverse -Merke: åpent for alt -Kamera: ja, minst VGA -Videokamera: helst -Symbian: ikke viktig -Triband:helst -Infrarød port:helst -Bluetooth:ja -Minne: stort, minst 4 mb internt -Minnekort?:ja -Polyfoniske ringetoner:ja -MP3: ja, helst også støtte for WMA -Radio: gjerne, men ikke veldig viktig -Wlan: ikke viktig -3g(UMTS): nei Batterilevetid: litt viktig Lenke til kommentar
Bartao Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Hmm. Se p*00 siemens sx1 nokia 7610? Tror du skal gå for en p900 det ville jeg gjort, eller Sx1 som er veldig "uvanlig" Lenke til kommentar
øyst1 Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Hmm. Se p*00 siemens sx1 nokia 7610? Tror du skal gå for en p900 det ville jeg gjort, eller Sx1 som er veldig "uvanlig" av disse telefonene synes jeg p900 er best. men sx1 har jo tøffere design da. men som sagt ville jeg kjøpt p900. Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Gå for SX1 hvis du vil ha bra "mp3spiller telefon" den støtter hvertfall 256mb MMC kort, mens P900 bare støtter opp til 128mb, eller det er ikke produsert høyere Men P900 har stor skjerm og masse med funksjoner, men det har også SX1. Så sats på en av disse! Jeg var kjempe fornøyd med min SX1 hvertfall!! Nå skal jeg selv ha meg en P900 Lenke til kommentar
kurtharrybernt Skrevet 29. april 2004 Forfatter Del Skrevet 29. april 2004 har ikke 7610 bare mono mp3? Lenke til kommentar
øyst1 Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 forresten kommer det nå et MMC-kort som støtter en gb. det blir kult ass! Lenke til kommentar
kurtharrybernt Skrevet 29. april 2004 Forfatter Del Skrevet 29. april 2004 forresten kommer det nå et MMC-kort som støtter en gb.det blir kult ass! henger ikke telefonen seg da? Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 forresten kommer det nå et MMC-kort som støtter en gb.det blir kult ass! henger ikke telefonen seg da? Ikke nødvendigvis, men innimellom. Det gjør den til og med med 256mb kort Lenke til kommentar
kurtharrybernt Skrevet 29. april 2004 Forfatter Del Skrevet 29. april 2004 Jalleks: har du noen gode/dårlige erfaringer med qtek? Lenke til kommentar
Bartao Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 har ikke 7610 bare mono mp3? Jo tror det. Var der ? kom inn.. Men gå for p900 vist du har råd.. Skulle jeg ha gjort selv om sx1 er tøff.. Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Jalleks: har du noen gode/dårlige erfaringer med qtek? Jada. Har både gode OG dårlige erfaringer med Qtek. Men det er en Qtek 7070 jeg hadde da vel å merke Men det er en stund siden nå, snart 1 år siden! Men husker den jeg se. Den var knallbra når jeg fikk den!! Var deilig å ha "alt" på et sted. Mp3, film, kamera, sms osv... Det eneste som var veldig irriternede var at den ikke hadde T9 ordliste og ikke norske bokstaver(æ,ø og å) men det kan man visst ordne på nå da. Ellers var den også ganske treg, brukte et 256mb SD kort. Men bra lyd til mp3! Masse fete programmer, bra bilder! Kameraet har jeg aldri brukt så mye som på den!! Men jeg ville ikke hatt den igjen. Da måtte det i såfall vært en Qtek 8080, litt hypp på å teste den egentlig Men får se. Den har en del forbedringer fra 7070. Men jeg ville ha gått for en P900 som sagt, eller SX1... Da vet jeg at du blir fornøyd! Lenke til kommentar
kurtharrybernt Skrevet 30. april 2004 Forfatter Del Skrevet 30. april 2004 Jalleks: har du noen gode/dårlige erfaringer med qtek? Jada. Har både gode OG dårlige erfaringer med Qtek. Men det er en Qtek 7070 jeg hadde da vel å merke Men det er en stund siden nå, snart 1 år siden! Men husker den jeg se. Den var knallbra når jeg fikk den!! Var deilig å ha "alt" på et sted. Mp3, film, kamera, sms osv... Det eneste som var veldig irriternede var at den ikke hadde T9 ordliste og ikke norske bokstaver(æ,ø og å) men det kan man visst ordne på nå da. Ellers var den også ganske treg, brukte et 256mb SD kort. Men bra lyd til mp3! Masse fete programmer, bra bilder! Kameraet har jeg aldri brukt så mye som på den!! Men jeg ville ikke hatt den igjen. Da måtte det i såfall vært en Qtek 8080, litt hypp på å teste den egentlig Men får se. Den har en del forbedringer fra 7070. Men jeg ville ha gått for en P900 som sagt, eller SX1... Da vet jeg at du blir fornøyd! takk for svar. vurderer qtek 8080 seriøst, det virker skikkeligfettkult med MSN. Lenke til kommentar
øyst1 Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 en kan få msn på sx1 og p900 også. tilogmed på t610. Lenke til kommentar
kurtharrybernt Skrevet 30. april 2004 Forfatter Del Skrevet 30. april 2004 en kan få msn på sx1 og p900 også.tilogmed på t610. må man kjøpe det? har 3650 nå, kan jeg få det på den også? Lenke til kommentar
øyst1 Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 jepp..det er helt gratis. en bruker msn via et program kalt cmessenger. les mer om det her.. Lenke til kommentar
genser Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 har du SX1/6600/P800/P900 kan du få mye bedre msn, gratis. www.agilemobile.com Lenke til kommentar
Breivik. Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Hei. Eg vil anbefale Qtec 8080. Se forøvrig min erfaring for grunner til å kjøpe denne telefonen her: https://prisguiden.no/vis_produkt.php...d=15120&id=7776 Er det nokon spørsmål angåande telefonen, skal eg prøva å svara så godt eg kan Hilsen Jan Erik Lenke til kommentar
kurtharrybernt Skrevet 30. april 2004 Forfatter Del Skrevet 30. april 2004 Hei. Eg vil anbefale Qtec 8080. Se forøvrig min erfaring for grunner til å kjøpe denne telefonen her: https://prisguiden.no/vis_produkt.php...d=15120&id=7776 Er det nokon spørsmål angåande telefonen, skal eg prøva å svara så godt eg kan Hilsen Jan Erik fint review! det er noen få ting som jeg er litt bekymret for når det gjelder qtek 8080: det virker litt kjipt å måtte lade telefonen så ofte, har hørt at orboken ikke lagrer nye ord, den virker stor og tung (er den egentlig det?) og at den låser seg og klikker ofte (som pc'er) Lenke til kommentar
Breivik. Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 det er noen få ting som jeg er litt bekymret for når det gjelder qtek 8080: det virker litt kjipt å måtte lade telefonen så ofte, har hørt at orboken ikke lagrer nye ord, den virker stor og tung (er den egentlig det?) og at den låser seg og klikker ofte (som pc'er) 1. Ordboken lagrer nye ord, det gjør den hvertfall hos meg. (eg er nynorsk, så da blir ein god del "ikkje bokmålsord" når eg skrive sms, så den lagrer mine ord hvertfall ) 2. Ja, telefonen er relativt stor, kan samenlignest med 3510. Den veier 120gram, så den er tung på papiret. Men det er brukerfølelsen som teller. Da den ligger godt i hånden, føles den ikke så veldig tung ut samenlignet med f.eks 3510. Men i motsetning til 3510, så har qtec 8080 en av de største, klareste skjermen på markedet, noe som forsvarer dens størrelse. 3. Eg har aldri opplevd at den låser seg. Men har lest om andre som har gjort det. Om dette er feil fra fabrikk eller bruker feil, skal eg ikkje uttale meg om. Lenke til kommentar
kurtharrybernt Skrevet 30. april 2004 Forfatter Del Skrevet 30. april 2004 det er noen få ting som jeg er litt bekymret for når det gjelder qtek 8080: det virker litt kjipt å måtte lade telefonen så ofte, har hørt at orboken ikke lagrer nye ord, den virker stor og tung (er den egentlig det?) og at den låser seg og klikker ofte (som pc'er) 1. Ordboken lagrer nye ord, det gjør den hvertfall hos meg. (eg er nynorsk, så da blir ein god del "ikkje bokmålsord" når eg skrive sms, så den lagrer mine ord hvertfall ) 2. Ja, telefonen er relativt stor, kan samenlignest med 3510. Den veier 120gram, så den er tung på papiret. Men det er brukerfølelsen som teller. Da den ligger godt i hånden, føles den ikke så veldig tung ut samenlignet med f.eks 3510. Men i motsetning til 3510, så har qtec 8080 en av de største, klareste skjermen på markedet, noe som forsvarer dens størrelse. 3. Eg har aldri opplevd at den låser seg. Men har lest om andre som har gjort det. Om dette er feil fra fabrikk eller bruker feil, skal eg ikkje uttale meg om. der klarte du å overtale meg , qtek 8080 er tingen! men angående størrelsen, ligger den bra i bukselommen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå