wil Skrevet 5. april 2002 Del Skrevet 5. april 2002 hvordan kan jeg legge til elementer i min bootloader. enten Opratisystem eller mappe, eller noe annet artig. jeg bare lurer på det. PLEASE gi meg svar så fort som mulig. Lenke til kommentar
Cicero111 Skrevet 7. april 2002 Del Skrevet 7. april 2002 Hvilken bootloader? Hvis det er den windows legger inn, vil du finne oppsett for loaderen i boot.ini i rota. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 7. april 2002 Del Skrevet 7. april 2002 gå til http://www.xosl.org og last ned XOSL. (gratis) Det spørs om det går an å legge til noe annet en Operativ systemer til en bootloader... hva mener du egentlig med "mapper" og "annet artig"? Lenke til kommentar
wil Skrevet 8. april 2002 Forfatter Del Skrevet 8. april 2002 JO det mener jeg, fordi at hvis jeg kan legge til mapper å sånn kan jeg bare oppne en mappe fra bootloaderen. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 8. april 2002 Del Skrevet 8. april 2002 Åpne mapper? åpne en mappe på harddisken fra bootloaderen? en Bootloader loader OS'er! slik som DOS, Windows og Linux Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå