myhken Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Ver 6.0 http://myhken.com/hovedsider3 Da har jeg laget Ver 6.0 av mine hjemmesider. Sidene er ikke ferdig enda, men er ute etter litt konstruktiv kritikk av sidene mine... De gamle kan du finne på: http://myhken.com/hovedsider3a hvis du vil sammenligne.. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 STOOORT tilbakeskritt IMO.. - Sidetittel - Fargene likte jeg ikke - Den BGen i menyen var ikke direkte pen Nei, ta å utvikle den du hadde, jeg likte den jeg.. Lenke til kommentar
andesh Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 (endret) Ehm.. Likte den forrige bedre. Det er bare et stort tomtrom til høyre for teksten. De 4 (Veit ikke hva jeg skal kalle de) firkantene over menyen synes jeg ikke passer inn me restn av det ganske så reine designet. Hvorfor gikk du ifra de fine fargen ifra den forrige versjon til svarte farge? Likte ikke fonten til velkommen til kenneths hjemmeside. Og hvorfor må du ha velkommen overalt? Er unødvendig ifra min side. Finn et slagord eller bare ha navnet på siden. Nå har du det i både header å på forsiden i teksten. Du mangler fortsatt en footer og noe på sidene. Er bare hvit der. Jobb litt mer med den. Trur den kan bli bra. Endret 29. april 2004 av andesh Lenke til kommentar
myhken Skrevet 29. april 2004 Forfatter Del Skrevet 29. april 2004 Det store tomrommet til høyre skal utnyttes, men har ikke helt bestemt meg for hva enda. Regner med at det blir bilder der. Det med velkommen er notert, og vurderes..... De fire "knappene" oppe er litt utenfor ja, men syntes det ble litt lite med bare meny teksten, kan kanskje finne på noe bedre..... Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Dette var et step back Hvis du har laget "den gamle" (noe jeg antar du har), så er det der en start-over. You can do better Lenke til kommentar
myhken Skrevet 29. april 2004 Forfatter Del Skrevet 29. april 2004 Skjønner det blir mange på de nye sidene. Ingen som har noen gode kommentarer? Liker dere virkelig flash sidene best?? , de fikk jo mye kritikk sist.... Blir usikker nå.....hehe Lenke til kommentar
g0mpen Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Jeg synes faktisk og at de gamle var hakket bedre... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Tør jeg anmode at du bør skifte font? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå