klikkert Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Noen som vet hvor jeg kan få tak i et video redegerings prgram der jeg kan kan redigere filmen sånn at det blir "saktefilm" og "raskfilm?" Og vet du da evnentuellt hvor man for tak i dette programet? Jeg har jo bare innlagt windows media player på pc'en som er et ganske enkelt program, men det er jo ganske begrenset hva men kan gjøre med det Lenke til kommentar
IV Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Last ned Adobe Premier 6,5 eller 7. Anbefaler 6,5, enklere å få tak i gode versjoner på nett.... Der kan du enkelt og greit endre speed i % ved å høyreklikke på klippet.... Lenke til kommentar
Opus Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 (endret) Last ned Adobe Premier 6,5 eller 7. Anbefaler 6,5, enklere å få tak i gode versjoner på nett.... Eller enda bedre, kjøp programmene. Edit: Stenges pga.: 1. Forespørsel etter piratkopier er ikke tillatt på forumet. 2. Elendig emnefelt. Endret 29. april 2004 av Opus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg