Shikaru Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 Cola er en såkaldt "kosedrikk" . man kan jo godt bælme det ned men jeg syns det er en himmelsk smak. det sprudler og er en smak som smaker sånn at munnen blir helt borte i alt det gode .. kan hende jeg bare snakker sånn at dere ikke skjønner en shit men sånn er livet eller for og si det på en kort måte. det [b]er[/b] cola Lenke til kommentar
Stolt Jensenberg Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 bah!!!! coloa må vere noe av d verste som fins:sick:...... men siden det er smaken dere spør etter så må jeg si: hestemøkk.... (plz ikke gi meg advarsel for å vere ærlig ) Lenke til kommentar
Sandiz Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 Jeg er en kar som ikke røyker, ikkeno rusmissbruker. Er en brusmissbruker som trenger rehab i 1000 uker, Og jeg elsker cola selv om gatas(parlament) ikke digger det(dem drikker bare solo :S),vil drikke det til karius og baktus blir uteliggere Keemone - Det er meg! <- karen eier! Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 Rennende sukker... Kan man be om mer? Flytende gull.. Lenke til kommentar
Papillon Skrevet 21. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2004 Stakkars de som går rundt og tror at sort gull er olje. De har ikke forstått noen ting. Lenke til kommentar
skilli Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 sukker,sukker og atter sukker Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 sukker,sukker og atter sukker Nam, nam, og atter nam! Cola er digg! Lenke til kommentar
aTI_loLLmo3^^ Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 "Smaker som skarpt vann med en søøøøøt ettersmak og alt for mye kullsyre. . (fukt en sokkmed noe vått og brunt) og dra det over tungen.. ikke at jeg har prøvd d.. Men d er d jeg ser for meg når jeg drikker det" PEPSIOSKAR QOUTE.. Jeg liker han jeg. Han har brae meninger Lenke til kommentar
Amo Aka Eagle Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 (endret) ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ DIIIIIIGGGG Det er såå smuud med Cola! Spesielt på en varm sommer dag.. så tar man med en iskald cola med isbiter ut i sola og chillern helt! Det er ubeskrivelig digg Edit: Eller en kald pils da men men Endret 12. mai 2005 av Amo Aka Eagle Lenke til kommentar
Amo Aka Eagle Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 bah!!!! coloa må vere noe av d verste som fins:sick:...... men siden det er smaken dere spør etter så må jeg si: hestemøkk.... (plz ikke gi meg advarsel for å vere ærlig ) hmm så du vet åssen det smaker ja? hehe Lenke til kommentar
aTI_loLLmo3^^ Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 ja 10hi.. d lurer jeg åh påh.. hehe Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Unødvendig bump. Thread stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg