.V. Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Coca Cola er sterke saker det. i tilegg til å være godt, fjerner det alt gørr og slim i halsen btw, pappa brukte cola til å fikse båten her en dag. Starteren var så rusta og herpa at det var ikke håp om å få brukt den engang, så han skulle kjøpe ny. Så fikk han den geniale ideen å legge den i 3l cola. Dagen etter var den som ny, ikke spor av rust. Lenke til kommentar
MuD Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Coca Cola er sterke saker det. i tilegg til å være godt, fjerner det alt gørr og slim i halsen btw, pappa brukte cola til å fikse båten her en dag. Starteren var så rusta og herpa at det var ikke håp om å få brukt den engang, så han skulle kjøpe ny. Så fikk han den geniale ideen å legge den i 3l cola. Dagen etter var den som ny, ikke spor av rust. snakk om sløsing av god cola Lenke til kommentar
.V. Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Hehe, tror en ny starter hadde kostet mer en to flasker cola. Lenke til kommentar
InFlamE Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 ja etter 72 timer i cola har allerede en tann løsnet opp,48 timer i cola er neilen forsvunnet og politiet i USA bruker cola til å fjerne blod fra veien.+ den fjerner rust ja Lenke til kommentar
.V. Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Og dette drikker vi frivillig.... Lenke til kommentar
MuD Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Og dette drikker vi frivillig.... hehe ja men Fy F... kor godt det er Lenke til kommentar
Killerzevs Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Cola: Sprudlende, velsmakende, forfriskende ....... KLARER IKKE SI MER, MÅ HA COLA Lenke til kommentar
.V. Skrevet 3. juli 2004 Del Skrevet 3. juli 2004 Brun gøgge fra The Coca-Cola Company som gjør deg feit og stygg mens det etser vekk tennene dine. Smaker faktisk ganske godt. Lenke til kommentar
pronoob Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 cola smaker som dritt som glir nedover halsen din Så du har faktisk prøvd å la dritt gli nedover halsen din? Sikker på det smaker det samme ? Som sagt tidligere : Cola smaker cola... Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 ja etter 72 timer i cola har allerede en tann løsnet opp,48 timer i cola er neilen forsvunnet og politiet i USA bruker cola til å fjerne blod fra veien.+ den fjerner rust ja Heller det også i dassen når den er tett ...mener vi målte pH på Cola på skolen en gang, tror den lå på rundt 3-4 Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Cola er SOMMER! Boblende fresht.. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Brun gøgge fra The Coca-Cola Company som gjør deg feit og stygg mens det etser vekk tennene dine. Smaker faktisk ganske godt. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Kanskje feit, men ikke stygg. Bare se på meg Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 HA HA!!! Husker en gang for lenge siden i en kjemi time, vi skulle teste PH verdien på Cola... Skummelt det er sterkt, 1.5PH Warning, warning! Lenke til kommentar
blacktower Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 etter 72 timer i cola har allerede en tann løsnet opp Det stemmer nok ikke. Og ja, jeg har testet. Gjorde et group 4 med tema Coca-Cola. Tannen veide faktisk marginalt mer etter at den hadde vært i glasset i 48 timer. Lenke til kommentar
Navyshark Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 SupremeX: Var det Fanta Lemon jeg syntes smakte Zalo? Nope det var Fanta Shokata Sluffy: Fanta Oppvaskvann? Fanta Shokata igjen. Coke er tingen ingen over ingen ved siden Pepsi "Cola" kan "Suga min blanke messing" Lenke til kommentar
Proidiv Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 kola smaker sandpapir med sukker. Eneste bra med kolaen er at de fikk et budsjett som hadde plass til fanta shokata (i et år i allefall). Kola smaker billigbrus. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Andgående cola, jeg har hatt 70 50øringer i en flaske med cola i snart tre (3) år, og jeg må si at de er ganske blanke nå ja. Ligger fortsatt og bader i flasken, selv om kullsyra er gått ut for lengst. Vet selv at jeg ikke bør helle ned på cola, men det er jo så digg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg