Gå til innhold

Beskriv smaken av Coca Cola!

Papillon

Anbefalte innlegg

Coca Cola er sterke saker det. i tilegg til å være godt, fjerner det alt gørr og slim i halsen :D

btw, pappa brukte cola til å fikse båten her en dag. Starteren var så rusta og herpa at det var ikke håp om å få brukt den engang, så han skulle kjøpe ny. Så fikk han den geniale ideen å legge den i 3l cola. Dagen etter var den som ny, ikke spor av rust.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Coca Cola er sterke saker det. i tilegg til å være godt, fjerner det alt gørr og slim i halsen :D

btw, pappa brukte cola til å fikse båten her en dag. Starteren var så rusta og herpa at det var ikke håp om å få brukt den engang, så han skulle kjøpe ny. Så fikk han den geniale ideen å legge den i 3l cola. Dagen etter var den som ny, ikke spor av rust.

snakk om sløsing av god cola :p

Lenke til kommentar
ja etter 72 timer i cola har allerede en tann løsnet opp,48 timer i cola er neilen forsvunnet og politiet i USA bruker cola til å fjerne blod fra veien.+ den fjerner rust ja

Heller det også i dassen når den er tett :p

...mener vi målte pH på Cola på skolen en gang, tror den lå på rundt 3-4 :dribble:

Lenke til kommentar

Andgående cola, jeg har hatt 70 50øringer i en flaske med cola i snart tre (3) år, og jeg må si at de er ganske blanke nå ja.

Ligger fortsatt og bader i flasken, selv om kullsyra er gått ut for lengst.

Vet selv at jeg ikke bør helle ned på cola, men det er jo så digg!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...