Gå til innhold

Beskriv smaken av Coca Cola!


Papillon

Anbefalte innlegg

Hmm... er det noen her som er hjernevasket.... Coca Cola smaker kun sukker.... etter min mening som sagt før...

 

Et råd til dere... gå til macdonald's ... bestill en coca cola... gå til butikken... kjøp en coca cola flaske.. sammenlign disse..... De har HELT forskjellig smak.... Macdonald's Coca Colaen er slik jeg synes Coca Cola smakte før.. derfor foretrekker jeg enten Coca Cola kjøpt der.... eller Pspsi max.... som har en myyyye bedre smak enn butikkkjøpt plast-Coca Cola- flaske. :yes:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Smaker som skarpt vann med en søøøøøt ettersmak og alt for mye kullsyre.. [fukt en sokk med noe vått å brunt og dra det over tunga.. Ikke at jeg har prøvd det.. Men det er det jeg ser for meg når jeg drikker det. :sick: Smaker rett og slett ille!!

 

Er et firma som heter Art of Taste eller noe.. Hjelper TV2 Hjelper deg :p med og kåre beste ting på smak å sånn.

 

Bruk heller pengene på noe godt som f.eks PEPSI MAX!!

Max.jpg

 

 

Edit: Strør salt i såret :p:roll:

Commie Bullshit!

Lenke til kommentar
Smaker som skarpt vann med en søøøøøt ettersmak og alt for mye kullsyre.. [fukt en sokk med noe vått å brunt og dra det over tunga.. Ikke at jeg har prøvd det.. Men det er det jeg ser for meg når jeg drikker det. :sick:  Smaker rett og slett ille!!

 

Er et firma som heter Art of Taste eller noe.. Hjelper TV2 Hjelper deg  :p  med og kåre beste ting på smak å sånn.

 

Bruk heller pengene på noe godt som f.eks PEPSI MAX!!

http://www.home.no/pepsioskar/Max.jpg

 

 

Edit: Strør salt i såret  :p  :roll:

Commie Bullshit!

 

Commie kanskje, men ikke bullshit :)

Lenke til kommentar

Beskrv smaken av coca cola: "Crap"

 

Dette funker rett og slett ikke, med mindre det er den gode gamle på glass flaske. Dette er kun noe jeg er dritt fyllesjuk, og da er det kun cola fra flaske eller fanta..

 

Dispenser og plast plaske fungere bare når det ikke finnes no annet til stede.

 

ps. Cola er desuten nytteløst til blandevann.. :)

Lenke til kommentar
Hmm... er det noen her som er hjernevasket.... Coca Cola smaker kun sukker.... etter min mening som sagt før...

 

Et råd til dere... gå til macdonald's ... bestill en coca cola... gå til butikken... kjøp en coca cola flaske.. sammenlign disse..... De har HELT forskjellig smak.... Macdonald's Coca Colaen er slik jeg synes Coca Cola smakte før.. derfor foretrekker jeg enten Coca Cola kjøpt der.... eller Pspsi max.... som har en myyyye bedre smak enn butikkkjøpt plast-Coca Cola- flaske. :yes:

Dispencer-cola er jo ikke i nærheten av normal cola (pepsi-cola eller coca-cola)

 

coca-cola.jpg

Lenke til kommentar
Hmm... er det noen her som er hjernevasket.... Coca Cola smaker kun sukker.... etter min mening som sagt før...

 

Et råd til dere... gå til macdonald's ... bestill en coca cola...  gå til butikken... kjøp en coca cola flaske.. sammenlign disse..... De har HELT forskjellig smak.... Macdonald's Coca Colaen er slik jeg synes Coca Cola smakte før.. derfor foretrekker jeg enten Coca Cola kjøpt der.... eller Pspsi max.... som har en myyyye bedre smak enn butikkkjøpt plast-Coca Cola- flaske.  :yes:

Dispencer-cola er jo ikke i nærheten av normal cola (pepsi-cola eller coca-cola)

 

coca-cola.jpg

Jepp, veit dere hvor stor del vann det som regel er i dispensere?

:(

Helt håpløst, jeg blir sur om jeg får dispenser Coca-Cola på en restaurant.

Lenke til kommentar

Går ut ifra at cola har smak etter ingrediensene som er brukt som smaksstoffer. De viktigste er kokablader (de du får kokain fra) og kolanøtter, derav navnet. Jeg har ikke smakt noen av delene så jeg kan ikke uttale meg om dette.

 

Det er vel med cola som med andre produkter. Jo større kvantitet man produserer, jo mindre smaker det. Og så blir smaken ofte kjedligere fordi særpregete smaker hindrer salget (smaken må tilfredsstille flest mulig kunder).

 

Og nei, det er ikke kokain i Colaprodukter.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...