leoss Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Hei. Jeg har akkurat oppgradert pc'en min og skiftet ut blant annet hovedkort. Det nye hovedkortet har nForce2 brikkesett, og det gamle hadde Via ett eller annet. Jeg glemte å avinstallere driverne til den gamle hardwaren før jeg skiftet ut delene, og nå vil ikke windows boote, antagelig fordi driverne til det gamle brikesettet (f.eks. ide-bussen) ikke er kompatible med det nye brikkesettet. Vil jeg kunne fikse dette med å reinstallere xp, altså trykke r for repair? Vil da alt være som før, men uten riktige/optimaliserte drivere? Vil installerte programmer fortsatt virke? Vil my documents bli sletta? Vil brukerprofilene fortsatt være intakt? Hvis alt skal bli som før, virker det lettere å gjøre en reinstallasjon enn å sette inn det gamle hovedkortet og avinstallere, og sette inn det nye kortet igjen Håper på gode svar. Leoss Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Når du reparerer vil alt være som før. Husker ikke helt med dokumentene, men jeg mener å huske at de blir som før Lenke til kommentar
_Finch_ Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Alt blir som før ja, eneste den bytter ut er filene i windows mappa, start meny og ikoner forblir det samme Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå