eiriksen Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Ja, så måtte det skje med meg... igjen. Pcen vil ikke starte, og jeg mistenker at en del er ødelagt, i dette tilfellet harddisken. Når jeg prøver å starte pcen opp så er alt fint i BIOS, alt blir gjenkjent i BIOS og ingen problemer, men når den skal starte opp med å boote Windows så begynner den å slite. Tar 5 sekunder før jeg ser bootscreenen, og den er der i maks 3-4 sekunder. Etter det blir at svart, harddisken jobber litt og så slår den seg til ro. Før på dagen har jeg drevet å bært den fram og tilbake fra skolen, og drevet med den der. Satte den inn i bilen slik at den sto stødig, det mener ihvertfall jeg. Men det kan ikke ha gjort det siden den ar fått seg en ordentlig trøkk nede ved USB inngangen på kabinnetet, har mista den lille plata inni kontaktpunktet og skille mellom de to punktene er skyvd opp. Kan legge til at problemene startet etter at jeg kom hjem den dagen. Har prøv å starte opp maskinen uten optiske drev og den ekstra harddisken, men det samme skjeddet så det bare forsterket min teori om harddisk krasj. Noen som har noen forslag til hva jeg kam gjøre? Aopen H600B AMD 2500+ Barton Twinmos 2x256MB PC3200 CL2 Connect3D 9200 128MB WD 40GB 2MB cache - OS og program disk WD 120GB 2MB cache - Lagring Noe mer info dere trenger så det bare å skrike ut. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Du kan kjøre DLG Diagnostics på disken: http://support.wdc.com/download/index.asp Lenke til kommentar
Pop Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Om ikke diagnostics heller får noe ut av disken har du nok fått en fysisk skade på platen, at lese/skrive-hodet har kommet borti platen. Lenke til kommentar
opticus Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Du kan kjøre DLG Diagnostics på disken:http://support.wdc.com/download/index.asp høres da ut som han ikke får bootet maskina si.. sett harddisken din inn i en annen pc om du har det og gjør som den personen jeg quotet skrev Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Hvis usb-inngangen er most håper jeg du har koblet den fra. Sånn for sikkerhets skyld. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå