Gå til innhold

Går bmp fint?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
På nettet kjører du PNG og JPG.
Eller gif og jpg.

Eller vi kan bli enige om å benytte oss av PNG alle sammen, så gjør vi internett en tjeneste. ;)

W3 recommandation

Mente bare at det ikke var særlig vits i å ta opp, etter som folk allerede har "sitt format", and stick to it. (Det virker hvertfall sånn...)

:roll:

Tenk om verden hadde vært en perfekt plass og alle var enige! :hmm:

Endret av NMI on XTC
Lenke til kommentar
bmp er et glimrende format for datarike tegninger. Det egner seg bare ikke på nett pga alt for stor filstørrelse. Å si at det hører hjemme i 1820 viser at du ikke har mye piling på grafikk i alle fall ;)

Skal ikke påstå at jeg har mye peiling på grafikk. Men det er jo ganske selvsagt at posten omhandler bildeformater på nettet, og der hører ikke bmp hjemme.

Lenke til kommentar
Bare for å kaste litt mer bensin på bålet: Så lenge IE ikke støtter PNG 100% holder jeg meg til GIF :yes:

Så lenge ikke IE støtter PNG 100%, holder jeg meg til Opera.

Jau, bruker firefox jeg da - men så lenge ~90% fremdeles bruker IE spiller det lite rolle hva webmaster bruker ;)

Lenke til kommentar
Bare for å kaste litt mer bensin på bålet: Så lenge IE ikke støtter PNG 100% holder jeg meg til GIF :yes:

Så lenge ikke IE støtter PNG 100%, holder jeg meg til Opera.

La meg for internett's skyld håpe at det er flere grunner... , men du nevnte en god en :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...