ftv88 Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Hei Litt om pc'en min: cpu: Amd XP2600+ ram: 512mb skjermkort: Hercules 9700 128mb Jeg har et problem, i xp, spill, filmer, i alt så låser av og til skjermbildet seg. det er irriterende og jeg har ikke peiling på hva som feiler... det skjedde etter jeg formaterte på et lan, når jeg kom hjem formaterte jeg igjen, men det samme skjedde. jeg har prøvd med forskjellige drivere men det skjer igjen, kan noen hjelpe meg? Takk på forhånd Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 (endret) Hei Litt om pc'en min: cpu: Amd XP2600+ ram: 512mb skjermkort: Hercules 9700 128mb Jeg har et problem, i xp, spill, filmer, i alt så låser av og til skjermbildet seg. det er irriterende og jeg har ikke peiling på hva som feiler... det skjedde etter jeg formaterte på et lan, når jeg kom hjem formaterte jeg igjen, men det samme skjedde. jeg har prøvd med forskjellige drivere men det skjer igjen, kan noen hjelpe meg? Takk på forhånd Mulig jeg er litt treg men er litt usikker på hva du mener med at skjermbildet låser seg. Mener du at alt fryser og ikke bedrer seg før du slår av pc'en? Eller er det kortere "pauser" som løser seg av seg selv f.eks ved avslutte ett program som henger? Kan du bevege musepekeren eller er den fast? Endret 29. april 2004 av Carnifex Lenke til kommentar
Krezzo Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 hei. prøv og slå av fast-write inne i BIOS. ikke alle skjermkort støtter denne funksjonen.. jeg vet ikke med ditt kort, men du kan jo prøve med dette. lykke til Lenke til kommentar
ftv88 Skrevet 5. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2004 Jeg mener at ALT låser seg, musa, musikken stopper, alt liksom, skjermbildet og alt! må vente noen sekunder så er alt fint, men det er irriterende og jeg kan ikke spille noe.. Lenke til kommentar
ftv88 Skrevet 5. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2004 hei. prøv og slå av fast-write inne i BIOS. ikke alle skjermkort støtter denne funksjonen.. jeg vet ikke med ditt kort, men du kan jo prøve med dette. lykke til Fast write? så ikke at det stod noe om fast write i bios en gang.. Lenke til kommentar
Traxco Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 du kan justere fast-write og agp x på smartgart. bare høyreklikke på musa på skrivebordet/egenskaper/innstilling/avansert, der ser du smartgart. prøv uten fast-write på og agp x4 hvis du ikke har støtte for dette på hovedkortet ditt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå