wil Skrevet 5. april 2002 Del Skrevet 5. april 2002 hva må jeg gjøre hvis jeg skal bytte. f.eks fra Linux mandrake 8.1 til Suse 7.3 hva må jeg gjøre da egentlig. Lenke til kommentar
alaruz Skrevet 5. april 2002 Del Skrevet 5. april 2002 Har hørt at det skal gå ann å skifte distro på den måten ved å enkelt å greit velge bort format under installasjonen,... Men vet ikke,... har alltid tatt clean install eller oppgradering for samme distro,... Lenke til kommentar
Radiax Skrevet 5. april 2002 Del Skrevet 5. april 2002 Jeg har alltid /home som en separat partisjon. Så hvis jeg skal installere noe nytt, så bare bruker jeg samme partisjonen! HAHA! Lenke til kommentar
alaruz Skrevet 6. april 2002 Del Skrevet 6. april 2002 Quote: On 2002-04-06 00:31, Radiax skrev:Jeg har alltid /home som en separat partisjon.Så hvis jeg skal installere noe nytt, så bare bruker jeg samme partisjonen! HAHA! Samme her :smile: / og /home Egentlig temmelig genialt -har ikke alltid kjørt det slik da.... kun siden jeg oppgraderte til 60 gb - da det avr verd å dele litt mer opp :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå