HetrTiXc Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Kjøpte for et par dager side et ASUS radeon 9600xt. Jeg startet med å kikket rundt på kortet for å sjekke hvordan det så ut. Da merket jeg at det var kun en av rambrikkene som lå inntil kjøleribben. Det var et tydelig mellomrom mellom kjøleribbe og rammen. Det ser nesten ut som den ene rambrikken er litt lavere enn den andre. Er det noen som vet om det skal være slik? Jeg for min del er nokså sikker på at det ikke skal være slik. Skal jeg bare returnere det, eller... På forhånd takk for svar. MVH HetrTiXc Lenke til kommentar
flashcrw Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Det skal ikke være slik! Det er klinkende klart at heatsinks må ha fysisk kontakt med ramen hvis de skal ha noen effekt. Jeg ville ha returnert det hvis jeg var deg. Har du noen problemer med å kjøre grafikk aplikasjoner på det ? Lenke til kommentar
HetrTiXc Skrevet 30. april 2004 Forfatter Del Skrevet 30. april 2004 Jeg har ingen problemer med ytelsen for øyeblikket. Men når jeg skal overklokke detta kortet, eller bruke overdrive for den saks skyld, er jo dette veldig vesentlig. Sendte mail til psdata i dag. HetrTiXc Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå