Erik1234 Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Jeg blir plutselig logget av MSNen også står det:" Du ble logget på i en annen datamaskin". Hva gjør jeg?? Lenke til kommentar
tøvletoten Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 du endrer enkelt og greit passordet Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 får ikke gjort det hvis han ikke kommer på igjen. Lenke til kommentar
Fury Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 (endret) http://memberservices.passport.net/members...c=1033&cbid=486 Sjekk her, og endre passordet. Endret 29. april 2004 av Fury Lenke til kommentar
bidz Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Det kan være at Windows Messenger ligger i bakgrunnen (msmsgs.exe) og logger deg på automatisk, uten at programmet ligger i systray. det er nok til at du får den meldingen i MSN Messenger (msnmsgr.exe) Ta rett og slett og slett "msmsgs.exe" som ligger i C:\Program Files\Messenger\ evt. bare og rename den til "msmsgs.bak" eller noe slikt. Se om det hjelper. (MSN Messenger fungerer fint uten Windows Messenger i bakgrunnen, og uansett om en bruker MSN Messenger, startes Windows Messenger opp også, selv om en fjerner det fra bootup osv). Lenke til kommentar
DuKeN Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 er ikke helt sikkert du blir hacket. Har du windows XP så får du med mesenger slik at du har <muligens> logget på den engang slik at den logger seg på automatisk, og du har lastet ned en annen MSN for du trodde at den overskrivde den andre. Slik at den prøver og logge på 2stk om gangen. eller du har sittet på en annen pc slik at en annen bruker logger seg på med din MSN. Dette er jo ikke helt sikkert men kanskje. Har skjedd med meg Lenke til kommentar
Fury Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Hvis det stemmer det bidz sier, og du vil rett og slett fjerne Windows Messenger (Du bruker jo MSN, så hvorfor ha den da?) , så kan du enkelte fjerne den ved å bruke denne kommandoen i "kjør" ; (jada, den er sikker, og godt kjent!) rundll32.exe advpack.dll,LaunchINFSection C:\WINDOWS\INF\msmsgs.inf,blc.Remove,5 Lenke til kommentar
Amadeux Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Har det samme problemet, bruker du Norton Internet Security? Vet ikke om det har noe med den å gjøre, men problemet oppstod etter jeg installerte den. + Hver gang jeg åpner Outlook Express forsøker msngr å logge inn, kan også være derfor. Uansett, endre passordet titt og ofte er tingen ja Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Samme melding får jeg når jeg sitter på jobb og jobb pc'en krangler med hjemme pc'en om hvor jeg skal være logget på.. Lenke til kommentar
ATI TwEaKer Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Kan være noen som har rappet passordet ditt å da. Finnes et prog som legges inn som en trojaner og popper opp et påloggningsvindu, som logger tastetrykkene, dere4tter sender passordet til en bestemt maskin. Oppdater virusfilter og kjør en scan, viss ikke er det sikkert bare et av de allerede nevnte mulighetene. Lenke til kommentar
sealie Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Jeg har hatt nøyaktig samme problem. Det skjedde etter jeg installerte MSN Messenger 6.1, som IKKE vil oppgradere Windows MSN Messenger. Om du skal slette denne fila, tror jeg at du kommer til å slite med det da Windows anser denne å være en systemfil. Det jeg gjorde var dett og slett å fjerne alle "msmsgs.exe" matcher jeg fant ved søk i registeret (regedit), og problemet var borte. Håper dette hjelper! Mvh, Vidar S Lenke til kommentar
Erik1234 Skrevet 30. april 2004 Forfatter Del Skrevet 30. april 2004 Ok..nettopp fått tilbake internettet etter han hacket meg. En venn sin MSN ble hacket og jeg snakket med hackeren, så skjelte jeg han ut og kalte han nerd, har fritidsproblemer osv osv så truet han meg å hacke meg. Så ble vi "liksom" venner og han sa at han hadde et program som heter Subseven og bruker det. Det han trenger å vite er Ip-Adressen, port nummer og vips så kan han hacke alle. Han er amerikansk. Så dagen etter eller 2, ble jeg logget av og på automatisk som jeg sa til dere i åpningsinnlegget og nå er jeg tilbake. Ganske irreterende.. Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 jeg går aldri på internett uten firewall. regner med det var kun MSN han kun tok MSN brukeren din, og ikke noe annet? hihi, og Microsoft som vil at man skal bruke samme ".net passord" på alt av tjenester og banker. jeg må f*** meg le. Lenke til kommentar
Erik1234 Skrevet 30. april 2004 Forfatter Del Skrevet 30. april 2004 Så vidt jeg vet, gjorde han ikke noe annet enn å logge på min MSN og ta internettet mitt. Lenke til kommentar
alfern Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Dersom du har XPSP1 kan du sette tilganger til MS programmer i start menyen. Dersom du starter opp MSN messenger og logger på der, går inn i programtilganger, velger custom/tilpasset og instant messanging, kan du sette bruk gjeldende program og sette sperr tilgang for windows messenger. Da vil den fjernes fra både oppstart og startmeny. Lenke til kommentar
Brusfantomet Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 hørt om IceCold ? det er et prog hor man skriver inn e-posten til offeret, trykker på "freeze Account!" og vips er e-posten fryst for noen timer før det vender tilbake til det normale. et flott verktøy til og plage småbrødre som er hekta på msn Lenke til kommentar
Fury Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 regner med det var kun MSN han kun tok MSN brukeren din, og ikke noe annet?hihi, og Microsoft som vil at man skal bruke samme ".net passord" på alt av tjenester og banker. jeg må f*** meg le. Er han infisert med subseven og er uvitende om det, så er det vel gjort uansett? Lenke til kommentar
sealie Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 hørt om IceCold ? det er et prog hor man skriver inn e-posten til offeret, trykker på "freeze Account!" og vips er e-posten fryst for noen timer før det vender tilbake til det normale. et flott verktøy til og plage småbrødre som er hekta på msn For det første hører ikke sånnt hjemme på dette forumet, værtfall ikke denne tråden. For det andre er Sub7 et eldgammelt trojan som er server-klient basert, og "vennen" din kan ikke hacke en uansett maskin. Maskinen må være infisert av klientsiden av programmet, som de fleste intelligente virussjekkere vil finne som et virus/trojan. Om han sier han kan hacke hvem som helst med Sub7, er dette ren løgn. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Ok..nettopp fått tilbake internettet etter han hacket meg. En venn sin MSN ble hacket og jeg snakket med hackeren, så skjelte jeg han ut og kalte han nerd, har fritidsproblemer osv osv så truet han meg å hacke meg. Så ble vi "liksom" venner og han sa at han hadde et program som heter Subseven og bruker det. Det han trenger å vite er Ip-Adressen, port nummer og vips så kan han hacke alle.Han er amerikansk. Så dagen etter eller 2, ble jeg logget av og på automatisk som jeg sa til dere i åpningsinnlegget og nå er jeg tilbake. Ganske irreterende.. Haha, kan hacke alle, det var dagens gode latter. AtW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå