alex100 Skrevet 1. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2004 Knall side Hva heter fonten? Hilde Ok, aldri hørt om den. Vet du om noen plasser der man kan laste ned fonter? http://www.google.com/search?q=hilde+font+...UTF-8&hl=no&lr= Øverste resultatet skal vel funke.. Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 1. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2004 Det er fortsatt lov til å kommentere hvilke av skriftene som passet best Jeg hadde ikke protestert mot noen tips til spesial utbedringer/effekter heller Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 2. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2004 Siste fix. Noen siste tanker før jeg lager siden med dette designet? http://home.no.net/owlsonly/hardwareavatar/design6.jpg Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Syns det var diggers nå. Blir fint når du får midtstilt designet, for det er vel tanken? **Glede seg til å se den ferdige kode-versjonen ** Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 2. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2004 Syns det var diggers nå. Blir fint når du får midtstilt designet, for det er vel tanken? **Glede seg til å se den ferdige kode-versjonen ** Jeps Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 (endret) få inn noen FARGER.. blass rødfarge passer kanskje.. edit: så i siste post at du hadde lagt til noen farger, men mener de ikke passet.. prøv en blass rødfarge.. evt. sjekk colormatch.. designet i seg sjæl er supert så lenge du bruker riktige farger nå.. Endret 2. mai 2004 av DiMiles Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 3. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2004 Takk for responsen, men jeg vet ikke helt hvor jeg skal ha mer farve.. Har du tips så må du gjerne hyle ut Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Kjør design 6, den med barnefonten. Garantert tøffest. Stilig design, btw! Lenke til kommentar
huf Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Sett ned skriftstørrelsen på main feltet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå