Gå til innhold

Potensielt nytt design


Anbefalte innlegg

Heisann folkens :)

 

Jeg har begynner å bli litt lei av designet på siden min (www.alexhardware.net), så derfor driver jeg å småleker meg med noe nytt, men litt samme stil.

 

Her har jeg laget en mal som er klar for utvikling av detaljer og slike ting.

http://home.no.net/owlsonly/hardwareavatar/design.jpg

 

Dette her er det grunnleggende designet. Det jeg trenger er tips til hvordan og hva jeg skal utvikle og forbedre, og hele designet i seg selv.

Mouse-overene jeg har tenkt på skal vere at sirklene og firkantene skal "fylles opp", slik som "Home" og "Latest" er på det aktuelle bilde.

 

Takk på forhånd for respons :)

 

Oppdatert: Noen forandringer

Endret av alex100
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har ikke tid til så mye nå, men bort med grids og de merkelige strekene oppe og på siden :)

Takk for respons. Hva mener du med "de merkelige strekene oppe og på siden"

 

Viss du mener de til venstre og nede, så skal de gjøre at siden ser ut som en bunke med papir.

Endret av alex100
Lenke til kommentar

Veldig bra! Endelig noe som skiller seg litt ut ifra mengden! :w00t:

 

Vel, får være litt konstruktiv. Det ble kanskje litt mye av det bildet med treet

i bakgrunnen. Ikke fjern, men kanskje sette ned opacity littegrann?

Så litt dumt ut med helt rette bokser foran menyvalga i menyen "home".

 

Hmm ... har faktisk ikke så mye mer å si! :thumbup:

Sørg for midtstilling, da! :p

Lenke til kommentar
Veldig bra! Endelig noe som skiller seg litt ut ifra mengden! :w00t:

 

Vel, får være litt konstruktiv. Det ble kanskje litt mye av det bildet med treet

i bakgrunnen. Ikke fjern, men kanskje sette ned opacity littegrann?

Så litt dumt ut med helt rette bokser foran menyvalga i menyen "home".

 

Hmm ... har faktisk ikke så mye mer å si! :thumbup:

Sørg for midtstilling, da! :p

Takk :)

 

Opacityen skal fikses. Skal jeg har sirkler i Home-boksen i stedet for firkantene eller noen andre figurer syns du?

 

Midtstilling skal det selfølgelig være ;)

Lenke til kommentar

Hjalp kanskje litt, prøv å sette den enda litt lavere kanskje?

 

Sida var kul, og skiller seg klart ut, men jeg syns den ble litt vel grå og trist. Kan kanskje lett bli sett på som kjedelig. Kunne ikke prøvd med en versjon som er sprita opp litt med farger da? Ikke skrikende kontraster, men bare litt farge lixom... hvis du skjønner :)

 

*edit: kom på en ting i farta som kanskje hadde vært litt stili: prøv å farg noe av bakgrunnsbildet. Sett noen tutorials på det, men aldrig prøvd selv, men det kan bli stilig.. kanskje

Endret av phanti
Lenke til kommentar

Stilig side, det skal du ha! :) Hva om du prøve å legge inn en strek til mellom hver strek, da ser de tynnere ut, og det er enklere å forstå hva det skal være...

 

Hva om du prøver å legge til en svak, svak grønnfarge på bg? og kanskje en litt sterkere på innhold, eller omvendt? Siden er kjedelig for øyeblikket, ikke noen farger som kan sprite opp.

 

Men det var jo et ekstremt bra førsteutkast! :thumbup:

Lenke til kommentar

Liker _ikke_ fonten som du bruker på sidene dine alex..blir på en måte litt "barnslig" og useriøst. Prøv et forslag med en annen font type.

 

Resten av siden var original og stil ren. Trærne passet bra inn.( De med litt farge var finest)

 

edit: skriveleif

Endret av huf
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...