Gå til innhold

Mailadresse til Olsen Tvillingene

Earendil

Anbefalte innlegg

Noen her som vet hvor jeg kan skaffe mailadressen(e) til Mary-Kate og Ashley Olsen? Tro ikke at jeg er en gal fan av dem som bare vil ha mailen deres for så og sende X antall mailer til dem daglig med slibrige kommentarer. Jeg vil ha adressen deres for å sende en mail til dem og virkelig skryte av dem personlig til dem. Det fortjener de. :)

Edit: Legge til en ekstra "t".

Endret av Earendil
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Give it up.

Tviler på at de sitter med en hotmail adresse du kan sende til og forvente svar på. Eneste mulighet er gjennom offisielle kanaler som fanklubber o.l.

Tenk deg om, mister... Disse jentene får kanskje... skal vi si et par hundre tusen mails i måneden - hvor stor tror du sjansen er for at de selv sitter og svarer på hver eneste mail fra en eller annen håpløs fan som vil skryte litt av dem?

Lenke til kommentar
The Olsen Twins Announce Where They Will Go To College At New York University

Bare å begynne der, tilfeldigvis ta de samme fagene som de tar, og sitte ved siden av en av de.. Så er det bare å sende en lapp til de der det står at du er stor fan...

Haha, genialt. :p

Akkurat så desp at jeg flytter til USA for å se de er jeg jo ikke, men hadde vært kult å gå i samme klasse som dem, selv om sjangsene er minimale.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...