Earendil Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 (endret) Noen her som vet hvor jeg kan skaffe mailadressen(e) til Mary-Kate og Ashley Olsen? Tro ikke at jeg er en gal fan av dem som bare vil ha mailen deres for så og sende X antall mailer til dem daglig med slibrige kommentarer. Jeg vil ha adressen deres for å sende en mail til dem og virkelig skryte av dem personlig til dem. Det fortjener de. Edit: Legge til en ekstra "t". Endret 29. april 2004 av Earendil Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 De har vel en fanclub ellernoe? Ett enkelt google søk så har du sikkert noen resultater Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 29. april 2004 Forfatter Del Skrevet 29. april 2004 Har prøvd det allerede. Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 (endret) så og si første treff på google.. http://www.marykateandashley.com/email_us/ hører jeg nabb ? hehe. neida Endret 29. april 2004 av Diablito2k Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 29. april 2004 Forfatter Del Skrevet 29. april 2004 så og si første treff på google.. http://www.marykateandashley.com/email_us/ hører jeg nabb ? hehe. neida Vel, de der svarer ikke. Har sendt 4-5 mailer til de med noen måneders mellomrom, men aldri svar. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Nei, det er sikkert ansatte i fanklubben eller de som driver nettsida som leser den mailen. Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 30. april 2004 Forfatter Del Skrevet 30. april 2004 Nei, det er sikkert ansatte i fanklubben eller de som driver nettsida som leser den mailen. Vil gjette på det, ja. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Kanskje de er for blonde til å greie å svare på e-post? Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 30. april 2004 Forfatter Del Skrevet 30. april 2004 Ikke fornærm Olsen-tvillingene. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Kanskje de er for blonde til å greie å svare på e-post? Lær dem darkness! Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Give it up. Tviler på at de sitter med en hotmail adresse du kan sende til og forvente svar på. Eneste mulighet er gjennom offisielle kanaler som fanklubber o.l. Tenk deg om, mister... Disse jentene får kanskje... skal vi si et par hundre tusen mails i måneden - hvor stor tror du sjansen er for at de selv sitter og svarer på hver eneste mail fra en eller annen håpløs fan som vil skryte litt av dem? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Sikkert dobbel så stor sjanse der ville jeg tro Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Den siden deres var ekstremt travel! Enig med Loomy. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Kanskje de er for blonde til å greie å svare på e-post? Ikke usansynlig.. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Sjangsene på at dine kjærlighets erklæringer når olsen tvillingene er like store som at mine penger ønskende mail når fram til bill gates. Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 9. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2004 Sjangsene på at dine kjærlighets erklæringer når olsen tvillingene er like store som at mine penger ønskende mail når fram til bill gates. Sannsynligvis. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 The Olsen Twins Announce Where They Will Go To College At New York University Bare å begynne der, tilfeldigvis ta de samme fagene som de tar, og sitte ved siden av en av de.. Så er det bare å sende en lapp til de der det står at du er stor fan... Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 9. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2004 The Olsen Twins Announce Where They Will Go To College At New York University Bare å begynne der, tilfeldigvis ta de samme fagene som de tar, og sitte ved siden av en av de.. Så er det bare å sende en lapp til de der det står at du er stor fan... Haha, genialt. Akkurat så desp at jeg flytter til USA for å se de er jeg jo ikke, men hadde vært kult å gå i samme klasse som dem, selv om sjangsene er minimale. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå