Artistic.Hipster Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Bare sånn ut av interesse: Hvor lang tid bruker dere i gjennomsnitt på ett brett? Jeg har en tendens til å gå lei etter 30 minutter, og ender alltid opp som en mass-murderer når jeg er ferdig... Og prøver dere å gjøre det seriøs første gang, eller skyter dere dere gjennom brettet første gang for å få en viss oversikt *host host* Bruker i gjennomsnitt 20min. Pleier alltid å spille igjennom med mass murderer ranking og så spille det om igjen med silent assasin til nå har jeg bare 4 mission med silent assasin på Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Har ikke prøvd Contracts, men har tenkt å få tak i det... Lurte bare på om det er multi-player??? Vedder på at det ikke er det...Litt synd i grunn... Lenke til kommentar
artoffiction Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Det er ingen MP, men hvordan skulle i såfall det fungere? Hitman serien er jo stort sett sniking, og drapet av EN person helst uten at noen merker noe før du har forlatt området. Multiplayer ville bli som ville vesten, og spillet ville totalt mistet den gode Hitman følelsen. Jeg synes ikke at det vil ha noe for seg med multiplayer i Hitman, kanskje med unntak av en coop modus. Lenke til kommentar
[g]amer Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 (endret) jg har kommet til level nå og har klart silent assaeian på alle:p Endret 3. mai 2004 av [g]amer Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 amer' date='03/05/2004 : 16:35'] jg har kommet til level nå og har klart silent assaeian på alle:p Du har kommet til level nå? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 [iC' date=03/05/2004 : 15:32] Har ikke prøvd Contracts, men har tenkt å få tak i det...Lurte bare på om det er multi-player??? Vedder på at det ikke er det...Litt synd i grunn... Er ikke multiplayer nei, og synes ikke det er synd heller Spill som Hitman egner seg rett og slett ikke til multiplayer. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Jeg vet det ikke passer, men likevel kunne de jo fått til det!!! EKS: Splinter Cell: Pandora Tomorrow har multiplayer som funker mer eller mindre sinnsykt bra! Lenke til kommentar
[g]amer Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 amer,03/05/2004 : 16:35] jg har kommet til level nå og har klart silent assaeian på alle:p Du har kommet til level nå? level 6. bruker ca 1 og en halv time på hver level det er ikke gøy og berre drepe folk på dette spillet.. det er jo liksom et snikespill Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 amer' date='03/05/2004 : 19:33'] amer,03/05/2004 : 16:35] jg har kommet til level nå og har klart silent assaeian på alle:p Du har kommet til level nå? level 6. bruker ca 1 og en halv time på hver level det er ikke gøy og berre drepe folk på dette spillet.. det er jo liksom et snikespill Wow, en og en halv time Jeg bruker 20-30 min på silent assasin, men så spilte jeg to'en i ganske lang tid og da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå