Gå til innhold

Hitman:contracts

Anbefalte innlegg

Nettopp prøvd den nye demoen av spillet. Selv om banen var nokså stor synes jeg likevel at det virket for linært og at selve gameplayet og grafikken ikke var så ulik de forrige spillene. Personlig synes jeg Splinter cell:pandorra tomorrow er helt overlegent. Rett å slett ikke gøy å spille noe annet snike/drepe spill. Kan liksom gjøre så mye mer!

men hva synes dere? kom gjerne med synspunkter og meninger :thumbs:

-hvorfor ville en leiemorder få i oppdrag å sprenge en atomubåt? Er det ikke ett hemmlig byrå en plass som tar seg av slikt? :ermm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-80wCWpIM
Nettopp prøvd den nye demoen av spillet. Selv om banen var nokså stor synes jeg likevel at det virket for linært og at selve gameplayet og grafikken ikke var så ulik de forrige spillene. Personlig synes jeg Splinter cell:pandorra tomorrow er helt overlegent. Rett å slett ikke gøy å spille noe annet snike/drepe spill. Kan liksom gjøre så mye mer!

men hva synes dere? kom gjerne med synspunkter og meninger :thumbs:

-hvorfor ville en leiemorder få i oppdrag å sprenge en atomubåt? Er det ikke ett hemmlig byrå en plass som tar seg av slikt? :ermm:

for lineært ? altså, i motsetning til splinter cell så kan du løse oppdraget ditt på en god del forskjellige måter...

det er jo splinter cell som er lineært, ingenting annet enn konstant sniking.

er jo ikke akkurat så mye mer å gjøre i splinter cell enn å snike..

det at hitman serien byr på så mange forskjellige måter å løse oppdrag på er jo nettopp en av grunnene til at levetiden er såpass lang.

i splinter cell så gjør man akkurat det samme hver eneste gang, rett og slett pga det ikke eksisterer andre løsninger.

personlig mener jeg at hitman 3 er en forbedring fra nummer 2.

grafisk sett er det hakket bedre, dog bryr man seg egentlig ikke noe spesielt om grafikken, gameplayet holder spillet høyt oppe uansett.

lyden er rett og slett fantastisk og det gir spillet en genial stemning.

Lenke til kommentar

I fullversjonen har jeg merket at han nå sniker seg raskere fram enn før. Det er betraktelig bedre synes jeg. Dessuten har jeg sett at alle oppdragene har nesten ubegrensede muligheter for å utføre oppdraget, og mange nye våpen gir gode muligheter for variasjon. Men det kan til tider bli usmakelig makabert. Samle opp avkuttede kroppsdeler er litt i overkant av hva jeg finner underholdene. Men det setter jo stemningen, selv om jeg aldri ville latt unger leke med dette spillet.

Lenke til kommentar

er enig i at det vart litt for voldsomt. det er ikkje mykje leiemordar prek over det.

men bortsett frå det, så var demoen artig. det ser nok ut til at dette kan bli ein ny suksess

Lenke til kommentar

Synes dette var et kjipt spill.

Etter å ha spillt det igjennom på PS2 kan jeg ikke si meg fornøyd.

I begynnelsen virker spillet helt greit, men til slutt så gjentar man 5-6 missions fra Hitman 1, i litt bedre grafikk men omtrent samme omgivelser.

Synes det er teit å betale full pott for Hitman 3 når halve spillet er Hitman 1 i bedre omgivelser.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

nå er det vel få som husker hitman 1 sine oppdrag, men uansett så hadde hitman 1 de desidert beste brettene og oppdragene, derfor har jeg nå ingenting imot å spille gjennom de i bedre grafikk.

jeg hadde elsket det hvis man kunne fått c&c tiberian dawn i grafikkmotoren til generals.

Lenke til kommentar
I begynnelsen virker spillet helt greit, men til slutt så gjentar man 5-6 missions fra Hitman 1, i litt bedre grafikk men omtrent samme omgivelser.

Mener du at baner fra Hitman gjentas til det fulle, eller mener du at det er et hotell i 1'eren som ligner på et i 3'eren?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

hva mer er det egentlig dere ønsker ?

hva er det for noe revolusjonerende dere egentlig vil ha ?

jeg synes egentlig hitman serien er fantastisk på alle måter, den gir det utallige måter å løse oppdragene på, grafikken er såpass at man egentlig ikke skal klage på den, stemningen er ypperlig, musikken er upåklagelig.

jeg ser mange klager uten at man i det hele tatt grunngir dem.

f.eks noen syter over at man kan gå gjennom et oppdrag ved å kverke hver eneste person på brettet, selvsagt er det mulig, og det er jo bare positivt at man får muligheten til det, det er jo en av tingene som er moro med spillet, nettopp det at man får løse oppdraget på den måten man selv foretrekker.

så foretrekker man å gå gjennom spillet som massemorder så er det egentlig deres valg, skal man nå begynne å klage over at muligheten er der ?

så det dere egentlig klager på er at man får for mange muligheter......

jeg elsker at spillet ikke er lineært, splinter cell roter seg litt bort på dette området, for all del det jo et bra spill, men man har liksom en rute man MÅ gå, hadde vært sinnsykt mye mer moro hvis man hadde hatt oppdrag som gir man muligheten til å snike seg inn på et stort område med flere innganger, istedenfor denne vanlige. (for all del, det er vel et par brett på pandora tomorrow som gir oss muligheten til å velge mellom 2 veier, men som oftest så er den ene veien praktisk talt umulig å gå gjennom uten å bli oppdaget eller drept)

jeg synes hitman serien fungerer ypperlig, man utvikler noe som fungerer utmerket, man gir oss større valgfrihet innen hvordan man ønsker å drepe personen på, f.eks med pute.

man har forbedret snikingen slik at man går hakket fortere.

vi får lange oppdrag som tilbyr mye variasjon.

det eneste jeg savner er introduksjonene som de hadde i spill nummer 2, vi fikk se noen videoer av de vi skulle drepe osv.

det føles kanskje litt som om vi bare blir kastet fra et oppdrag til et annet.

uansett er jeg nå storfornøyd med contracts, gleder meg til nummer 4 i serien.

Lenke til kommentar

Jeg synes nå at spillet var for kort, bare 11 oppdrag. Men de oppdragene som var med fra 1'ern var de beste oppdragene i 1'ern, og de var forandret litt slik at de kunne utføres på enda flere måter, og leveldesignene var ikke helt likt 1'ern. Dessuten ligger det et lite løfte om en oppfølger eller exp. pack helt i slutten. Mener det var potensiale for å lage flere levler uten at det ville ødelagt noe eller gjort spillet for monotont. Akkurat nå som jeg er ferdig med første gjennomgang, sitter jeg igjen med store forventninger til neste akt. Nesten samme følelse som jeg hadde etter å ha sett første delen av ringenes herre. Spillet er liksom ikke ferdig før neste del kommer...

Lenke til kommentar

Hitrman Contracts er jo en liten perle for seg selv. Synes at spillet var litt for kort, men helt greit. Hitman 2 var jo tross alt litt lenger tror jeg. Uansett så lurer jeg på om dette var Hitman 3 eller bare en mellomlegg til den endelige Hitman 3 spillet. Har foresten hørt rykter om en ny kapittel i serien.

Lenke til kommentar
-hvorfor ville en leiemorder få i oppdrag å sprenge en atomubåt? Er det ikke ett hemmlig byrå en plass som tar seg av slikt?  :ermm:

er enig i at det vart litt for voldsomt. det er ikkje mykje leiemordar prek over det.

men bortsett frå det, så var demoen artig. det ser nok ut til at dette kan bli ein ny suksess

da har ikke du fattet poengetwallbash: !

målet er og få silent ass... jeg selv har klart det 2 ganger i løpet av 5 baner og er fornøyd :yes: .

dessuten er det berre en bane det med den ubåten da!

favoritt banen min er den banen etter siberia husker ikke hva den heter...

Lenke til kommentar
Hitrman Contracts er jo en liten perle for seg selv. Synes at spillet var litt for kort, men helt greit. Hitman 2 var jo tross alt litt lenger tror jeg. Uansett så lurer jeg på om dette var Hitman 3 eller bare en mellomlegg til den endelige Hitman 3 spillet. Har foresten hørt rykter om en ny kapittel i serien.

Tror heller ikke dette er Hitman 3.

Handlinga er vel i grunn lagt mellom 1 og 2.

Lenke til kommentar

Tror heller ikke dette er Hitman 3.

Handlinga er vel i grunn lagt mellom 1 og 2.

Er nok det.

Er bare filmene og siste level jeg har sett som omhandler Hitman 3 i seg selv.

Lenke til kommentar
-hvorfor ville en leiemorder få i oppdrag å sprenge en atomubåt? Er det ikke ett hemmlig byrå en plass som tar seg av slikt?  :ermm:

Hvis noen av disse hemmelige organisjonene vil være mer diskrete så kan de vel ty til et sånt byrå fordi de spesialiserer seg på å kutte alle forbindelser til kunden.

Lenke til kommentar

Bare sånn ut av interesse: Hvor lang tid bruker dere i gjennomsnitt på ett brett?

Jeg har en tendens til å gå lei etter 30 minutter, og ender alltid opp som en mass-murderer når jeg er ferdig...

Og prøver dere å gjøre det seriøs første gang, eller skyter dere dere gjennom brettet første gang for å få en viss oversikt *host host*

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...