Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Hva er passordet mitt for BKK routeren?

Anbefalte innlegg

Jeg har bredbånd i fra bkk og når jeg skulle inn på telnet spurte den etter et passord. Jeg har ikke fått noe passord, er det noen standard passord som jeg skal bruke??

Håper dette ikke var vanskelig å forstå

Nasse

##Topic har blitt endret av moderator. Vennligst prøv bedre neste gang ;) - Blib##

Endret av Blib
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har bredbånd i fra bkk og når jeg skulle inn på telnet spurte den etter et passord. Jeg har ikke fått noe passord, er det noen standard passord som jeg skal bruke??

Nasse

Kanskje du kan fortelle hvor du koblet deg opp med telnet ?

Det blir liksom det samme som å spørre har noen nøkkelen til døra (hvilken dør !?!?)

Er det en personlig router så spør kundeservicen dems...

Lenke til kommentar

Nå har ikke jeg noe peiling på de ruterene der. Når jeg bruker telnet så bruker jeg kundenummer og passord smo jeg har fått fra NGT.

Etter det jeg kan se på nettet så skal det allerede være et passord der. Dersom ikke så skal det kunne gå å taste inn 1234 og trykke login.

Lenke til kommentar

Har router fra Jensen uten å måtte trenge å kjøpe en switch for å dele til flere maskiner, spørs antall selvfølgelig. Innebygd 4 ports switch, så det er ikke sikkert du trenger en ekstra hub/switch, men jeg vet ikke noe om den routern som du har, poenget var at det er ikke alle som trenger å kjøpe en ekstra router eller switch. ;)

Lenke til kommentar

Nasse

##Topic har blitt endret av moderator. Vennligst prøv bedre neste gang ;) - Blib##

teste admin du :D det var det iaff til meg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...