tøvletoten Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 (endret) Jeg har bredbånd i fra bkk og når jeg skulle inn på telnet spurte den etter et passord. Jeg har ikke fått noe passord, er det noen standard passord som jeg skal bruke?? Håper dette ikke var vanskelig å forstå Nasse ##Topic har blitt endret av moderator. Vennligst prøv bedre neste gang - Blib## Endret 30. april 2004 av Blib Lenke til kommentar
prolixin Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Jeg har bredbånd i fra bkk og når jeg skulle inn på telnet spurte den etter et passord. Jeg har ikke fått noe passord, er det noen standard passord som jeg skal bruke?? Håper dette ikke var vanskelig å forstå Nasse Kanskje du kan fortelle hvor du koblet deg opp med telnet ? Det blir liksom det samme som å spørre har noen nøkkelen til døra (hvilken dør !?!?) Er det en personlig router så spør kundeservicen dems... Lenke til kommentar
tøvletoten Skrevet 29. april 2004 Forfatter Del Skrevet 29. april 2004 Skrev ganske enkelt telnet 192.168.0.1 på kjør på startmenyen Lenke til kommentar
tøvletoten Skrevet 29. april 2004 Forfatter Del Skrevet 29. april 2004 poenget med dette er at jeg skal åpne noen porter Lenke til kommentar
atticus Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 1234 og lign, kan være et typisk standard passord. Ellers så finnes det i manualer og slikt, hvis du oppgir hva boksen heter, modellnummer osv. Lenke til kommentar
tøvletoten Skrevet 29. april 2004 Forfatter Del Skrevet 29. april 2004 Boxen heter ZyXEL Prestige series 600 Lenke til kommentar
MrVilla Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Nå har ikke jeg noe peiling på de ruterene der. Når jeg bruker telnet så bruker jeg kundenummer og passord smo jeg har fått fra NGT. Etter det jeg kan se på nettet så skal det allerede være et passord der. Dersom ikke så skal det kunne gå å taste inn 1234 og trykke login. Lenke til kommentar
Helt Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Jeg har en ZyXEL PRESTIGE 600, fulgte med ADSL'en, og det er da vel ikke noe router... så skjønner ikke hva du skal telenette den for... Lenke til kommentar
BKKBredbånd Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Se her http://forum.hardware.no/index.php?showtop...0entry2112154 Det er en router du har, men du må skaffe deg en switch/hub for å koble på flere maskiner. Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Har router fra Jensen uten å måtte trenge å kjøpe en switch for å dele til flere maskiner, spørs antall selvfølgelig. Innebygd 4 ports switch, så det er ikke sikkert du trenger en ekstra hub/switch, men jeg vet ikke noe om den routern som du har, poenget var at det er ikke alle som trenger å kjøpe en ekstra router eller switch. Lenke til kommentar
BKKBredbånd Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Det var også mitt poeng, at ingen av våre kunder uansett teknologi, trenger å kjøpe router, det holder med hub/switch eller et trådløst aksesspunkt. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Det står ganske tydelig på smartehjem.no at passordet til routeren får du ikke. Jeg kan forsåvidt skjønne hvorfor BKK kjører den strategien, men det er jo litt kjipt for oss som har litt peiling på hva vi driver med... Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Jeg har bredbånd i fra bkk og når jeg skulle inn på telnet spurte den etter et passord. Jeg har ikke fått noe passord, er det noen standard passord som jeg skal bruke?? Håper dette ikke var vanskelig å forstå Nasse ##Topic har blitt endret av moderator. Vennligst prøv bedre neste gang - Blib## teste admin du det var det iaff til meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå