bensinkanna Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Kjøpte meg for ikke lenge siden et KeySonic minitastatur fra 3dfxcool.no. Det viste seg fort at det var noe gale med G knappen, den ville ikke alltid reagere. Fikk nytt i dag. Men her er det, det samme problemet med F knappen . Har jeg bare vært ekstremt uheldig? Eller er det et felles problem med disse tastaturene som kan fikses? Det er det samme problemet på alle maskiner, og jeg har ikke innstallert egent program for tastatur. Noen som har dette tastaturet og\eller kan hjelpe? Lenke til kommentar
Jabbala Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 kan tenkes du har vært ekstremt uheldig ja... Nå synes jeg for min del at Keysonic høres ut som et jalla merke som etterligner Keytronic jeg da Lenke til kommentar
jULF Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Proff pc har du jabbala? XP2000@xp 2600 Den var ny gitt! Om du mener at du har klokket den opp til en xp 2600 er jeg med! Min XP 2000 går ca. på 1792. Før den tar fyr vel å merke! Da blir dn jævlig varm! Då har du flammer slikkende ut av kabinettet eller? Lenke til kommentar
Jabbala Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Proff pc har du jabbala? XP2000@xp 2600 Den var ny gitt! Om du mener at du har klokket den opp til en xp 2600 er jeg med! Min XP 2000 går ca. på 1792. Før den tar fyr vel å merke! Da blir dn jævlig varm! Då har du flammer slikkende ut av kabinettet eller? Har klokket den fra en xp2000 til en xp2600 med 2ghz... Nå yter ikke min cpu like godt som en orginal xp2600 med 1,91ghz siden min cpu har t-bred kjerne. Nei kommer ikke flammer ut av kabinettet mitt cpu tempen blir 55 grader på full load. Lenke til kommentar
bensinkanna Skrevet 4. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2004 har nok bare vært uheldig, får tilsendt et nytt nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå