Drittsekken Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Er det noen som har prøvd å bruke en Pocket PC til å fjernstyre en vanlig PC? Erfaringer? Det jeg tenker på er å kjøre et fjernstyringsprogram som eks. PC Anywhere eller VNC. Hvordan vil kvaliteten på bilde bli? Problemet mitt er: Jeg har laget en PC som jeg skal montere i bilen, til den skal jeg ha en 7" touchscreen. Denne skjermen var defekt når jeg fikk den tilsendt fra Tyskland, det vil ta minimum 5 uker før jeg får den tilbake fra rep. Da er problemet at jeg reiser på bilferie om 5 uker og trenger skjermen. Som en nødløsning tenkte jeg at jeg kanskje skulle annskaffe meg en Pocket PC som jeg midlertidig kunne bruke til å fjernstyre denne PC'en på turen. Det er litt dumt å kjøpe en ny skjerm, slik at jeg sitter igjen med to skjermer etter at jeg får den andre tilbake. Håper at noen har erfaring med dette. Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Funket fjell med VNC. Litt tregt, men man kan leve med det. Det hadde vært fint om vi hadde vist hvilken PocketPC du skal låne, men jeg regner med at dette programmet gjør susen: http://www.cs.utah.edu/~midgley/wince/vnc.html Lenke til kommentar
oksa Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Min PPC2002 kommer med Terminal Services Client som standard. Har prøvd det med Remote Desktop på WinXP og det funker bra det. Lenke til kommentar
Drittsekken Skrevet 29. april 2004 Forfatter Del Skrevet 29. april 2004 Egentlig tenkte jeg at jeg skulle kjøpe en PPC og ville bare være sikker på at det gikk. VNC kjenner jeg veldig godt til, bruker det mye i jobbsammenheng. Har dere noen PPC'er å annbefale? Har sett litt på HP iPac h4155, koster vel i underkant av 5000,- (vil helst ikke høyere opp i pris) Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 (endret) Vil anbefale deg å surfe litt rundt på http://www.idedata.no Endret 29. april 2004 av BeFs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå