1234567890qwertyuio Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Er denne skjermen god? Er det noen som har erfaringer med den? Har tenkt å kjøpe meg en LCD skjerm iløpet av året. Mvh. Lars Lenke til kommentar
enden Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Den er med i roundup-en fra påsken, og vi satser på å ha den publisert i løpet av morgen dagen Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 29. april 2004 Forfatter Del Skrevet 29. april 2004 Hvor heldig kan man bli? her sitter jeg å lurer på om noen vet om den er god, så kommer dere med noe "test" greier (hvir jeg har forstått rett) Lenke til kommentar
enden Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Du forstod helt rett Det er riktignok ikke en dybdetest, men kun en roundup. Tror allikevel du får en del ut av den, og Jan Eirik, som har testet den, står nok til disposisjon for spørsmål etterpå Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 29. april 2004 Forfatter Del Skrevet 29. april 2004 Hadde det ikke vert for dette forumet hadde jeg sikkert sittet med en råtten (D/H)ell PC og lurt på hvordan jeg skulle stille på oppløsninga. Men så koster det jo dyrt også, alt jeg vil kjøpe og få tak i. Får vel legge 4-5000 kr i en god LCD skjerm. Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Har denne skjermen selv, elsker den. Film, spill, skrivebord, den har ikke problemer med noen av delene. Men en annen ting som er spesielt med denne skjermen er et nydelig ytre. Nydelig! Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 (endret) Er denne skjermen god? Er det noen som har erfaringer med den? Har tenkt å kjøpe meg en LCD skjerm iløpet av året. Mvh. Lars Kjøp den i denne butikken istedet... Den virker bra, men den har analog inngang... Eller så kan du kjøpe storebror på 19" MED digital inngang istedet, røverkjøp!!!! Endret 2. mai 2004 av smeboe Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Ja kjøp fra printerrefill.no ... komplett.no er ALTFOR dyre på denne skjermen Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Husker deg fra en annen tråd vi snakket om akkurat samme skjerm... Virker som en billig butikk, printerrefill... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå