paranoide Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Klikk her! Fy pokker for noen designere Valve har. Pixel shaders meg her og der, dette er talent Lenke til kommentar
Döden Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Ser sørens meg ikke verst ut! *Glede seg enda mer* Feilpost vel ? edit: liker svært godt dette bildet Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Ser fortsatt veldig bra ut! Så lenge det er nok innhold i spillet så tror jeg det kan bli veldig bra. Dette forutsetter jo at det kommer ut i den nærmeste fremtid selvfølgelig. Wohoo 1337 innlegg! Må begynne å bare poste i Off-Topic nå Lenke til kommentar
Cs-mannen Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Har en dårlig følelse om head-crabs om natta på en kirkegård.... Lenke til kommentar
Zyndrone Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 syns de fleste bygningene var ganske firkanta :\ Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Det er blokker da, men bildene ser FETE ut. Bare smøre seg med tålmodighet og vente. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 vart egentleg ikkje imponert Lenke til kommentar
Zyndrone Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Jeg blir heller mer imponert av de gamle bildene enn disse. Det er bare at disse ikke viser noe imponerende.. Lenke til kommentar
notarget Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Likte de gamle bedre, men fy jeg venter på spillet! Far Cry tar seg bedre ut Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 ojojoj! Gleder meg som en liten unge til hl2 lanseres!! Lenke til kommentar
Holmgr3N Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Far Cry ser bedre ut. Det er noe JEG mener, alle trenger ikke være enige. Håper det er bra handling i spillet. Likte ikke vanlig Half-Life så godt håper detta blir hakket bedre, noe jeg håper og tror det blir. Er bare å vente å se. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Enig med Holmgr3N. Men vi har ikke fått noen in-game bilder enda (?) Vi får egentlig bare vente i spenning og se. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Enig med Holmgr3N.Men vi har ikke fått noen in-game bilder enda (?) Vi får egentlig bare vente i spenning og se. Ingen in-game bilder ? Er du blind ? Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 De bildene jeg så på hadde ikke det, men jeg så bare på 2 Lenke til kommentar
Döden Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 De bildene jeg så på hadde ikke det, men jeg så bare på 2 Ok. Da så. Det ser uansett vannvittig sweeet ut. Håper det blir slik som med nyere Snake Eater screens hvor jeg da elsket de gamle og hatet de nye. Dog de viste seg å være flotte in-game. (dvs. i trailer) Lenke til kommentar
synsing Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 hmmm. Mener å ha lest et sted at hl2's kildekoder haddeblitt stålet en tredje gang, og at investorene nå ikke ikke ville hjelpe valve med mer penger, og at spillet ikke kom til å komme ut allikevel. Er det bare oppspinn? Leste det i PCGW tror jeg. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 hmmm. Mener å ha lest et sted at hl2's kildekoder haddeblitt stålet en tredje gang, og at investorene nå ikke ikke ville hjelpe valve med mer penger, og at spillet ikke kom til å komme ut allikevel. Er det bare oppspinn? Leste det i PCGW tror jeg. Du må ikke tro alt du "hører" Kildekoden har bare blitt stjålet den ene gangen. Valve har penger fra Half Life, de tjente grovt på spillet. Half Life 2 kommer uansett, det er bare snakk om når Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå