Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei.

Det ser ut som jeg har fått virus i mailen min. Det blir sendt ut virusmailer fra mail adden min til ukjente folk. Hva skal jeg gjøre for å stoppe dette?

Det er sånn virus hvor det bare står "Here is your document" eller noe lignende med vedlegg. Åssen skal jeg få det fjernet fra mailen? Har det både på hotmailen min og Online.no adden min.

Jeg har Norton AntiVirus 2004. Men åssen skal jeg fjerne viruset?

Angel_M :angry:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei.

Det ser ut som jeg har fått virus i mailen min. Det blir sendt ut virusmailer fra mail adden min til ukjente folk. Hva skal jeg gjøre for å stoppe dette?

Det er sånn virus hvor det bare står "Here is your document" eller noe lignende med vedlegg. Åssen skal jeg få det fjernet fra mailen? Har det både på hotmailen min og Online.no adden min.

Jeg har Norton AntiVirus 2004. Men åssen skal jeg fjerne viruset?

Angel_M :angry:

Det at andre får mail som tilsynelatende er sendt fra din konto betyr ikke nødvendigvis at det er du som har virus. Det kan godt hende at det er noen andre som har deg i adresseliste e.l som har virus og at mail blir utgitt for å bli sendt fra deg. Det er endel virus som spoofer adresser. Dersom du ikke finner noe virus med en oppdatert antivirus kan det jo godt være dette som skjer?

Endret av Carnifex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...