_Spook_ Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Noen som har problemer med at laderen til Nokia 6230 lager en høyfrekvent pipelyd når den står koblet til uten at telefon står på lading? Den er jævlig irriternde, men er jo ikke værre enn at jeg kan koble den ut...Bare kjekt å kunne ha den koblet til hele tiden siden jeg bruker bordlader. Noen andre med samme problem? Lenke til kommentar
torrybra Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Høres ikke frisk ut den laderen din! Tror ikke jeg ville koblet den i veggen flere ganger! Er vel en reklamasjonssak... Lenke til kommentar
hax2kon Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Noen som har problemer med at laderen til Nokia 6230 lager en høyfrekvent pipelyd når den står koblet til uten at telefon står på lading? Jeg har akkurat det samme problemet! Opplevde forøvrig ofte det samme med min eldre lader tilhørende Nokia 6310. Aner ikke hva problemet er. Tror ikke jeg gidder å gå tilbake til sjappa med den.. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Er noe med selve typen lader som lager det problemet, aner ikke hvorfor men går igjenn på etpar av nokias ladere... Lenke til kommentar
Amobil Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Jeg har samme problemmet. Jeg lader tlf om natten og har lenge irritert meg og lurt på hvor lyden kom fra. Den var også laderen. Sinnsykt irriterende. Lenke til kommentar
BergenT630 Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Har samme problemet med N-Gage laderen... Fixet problemet med å gi tlf`en til kjerringen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå