Barry White Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Hei! Jeg lånte med en skole hjem fra skolen i dag og det må selfølgelig være noe feil med den! Når jeg starter windows sammen med windows oppstartslyd begynner en sterk piping!! eneste som kan stoppe den er å presse ned ene høytaleren eller skru av windows lyd! HVA kan dette skyldes?? Lenke til kommentar
3dme Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 er den et thinkpad? Har selv en sånn til skolepc,og på siden skal det være noen en slags knapp i nærheten av drevet,hvis den er ute så er drevet løst og dermed pipelyden,se evt om noen andre lignende knapper ikke er som de skal,pcmia kort f eks. Pcen er neppe ødelagt,lykke til Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Hei! Jeg lånte med en skole hjem fra skolen i dag og det må selfølgelig være noe feil med den! Når jeg starter windows sammen med windows oppstartslyd begynner en sterk piping!! eneste som kan stoppe den er å presse ned ene høytaleren eller skru av windows lyd! HVA kan dette skyldes?? Hø? går utifra at du mente en pc fra skolen, denne lyden varer den evig eller slutter den etter at windows er loada? Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 29. april 2004 Forfatter Del Skrevet 29. april 2004 slutter etterhvert... Lenke til kommentar
Al-x Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Det er en enkel løsning rundt problemet...skru av mikrofonen. (velg mute under lydinstillinger). Problemet er at mikrofonen "Hører" på det som er i nærheten...dvs PC'en...så sender høytaleren ut lyden som mikrofonen hører. og så hører mikrofonen det igjen. og sånn fortsetter det...til det blir en helt phycho høy lyd Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 29. april 2004 Forfatter Del Skrevet 29. april 2004 tusen tusen takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå