enden Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 (endret) SE NESTE INNLEGG Vet at det går, men husker for alt i verden ikke hvordan... Har en forside som ikke skal ha bunntekst, mens resten av dokumentet skal ha dette. Hvordan fjerner jeg den på en side? Det er ikke noe alternativ å skrive ut forsiden for seg selv da hele greia skal sendes til trykking Endret 29. april 2004 av enden Lenke til kommentar
_Finch_ Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 har du prøvd å dobbel klikke på bunnteksten for å åpne bunntekstruten og klikket på Page Setup-knappen og i den dialogboksen velgt Different first page?... vet ikke om det funker men jeg trur jeg gjorde noe sånt en gang Lenke til kommentar
enden Skrevet 29. april 2004 Forfatter Del Skrevet 29. april 2004 se der ja, men det var visst ikke det sjefen var ute etter Hun vil at den første siden ikke skal telle med på sidetall. Altså skal den andre siden være side en Lenke til kommentar
_Finch_ Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 ok. prøv med å velge Insert, page Numbers og fjern merket i boksen Show numbers on first page Lenke til kommentar
enden Skrevet 29. april 2004 Forfatter Del Skrevet 29. april 2004 Det fjerner bare tallet, men siden telles allikevel Lenke til kommentar
Legion Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Start sidenummereringen fra 0 [null] er ikke så vanskelig Lenke til kommentar
_Finch_ Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 (endret) hva mener du med at den telles fortsatt? at tallet på side 1 blir vekk og tallet på side 2 er 2 og du vil at den skal være 1? prøv med Insert, Page Numbers, Format og velg start at 1 Endret 29. april 2004 av _Finch_ Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 (endret) Finch: Jeg er ganske sikker på at det er det han mener ja. På første side står det ingenting, på andre side står det "1", på tredje side står det "2", ..., på n-te side står det n+1. Endret 29. april 2004 av HolgerLudvigsen Lenke til kommentar
pekle Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Del opp i seksjonar (Insert section break eller noko slikt) og start tellinga på nytt på side to. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 (endret) Enden: Jeg prøvde meg litt fram i Word, fant det ut (jeg håper du ikke prøvde lenge å løse problemet ) Inne på Topptekst og bunntekst-menylinja går du på Formater sidetall, velger at den starter på 0, så velger du at sidetall ikke vises på første side (inne på utskriftsformat). Endret 29. april 2004 av HolgerLudvigsen Lenke til kommentar
enden Skrevet 29. april 2004 Forfatter Del Skrevet 29. april 2004 (endret) Start sidenummereringen fra 0 [null]er ikke så vanskelig Enda en endring fra sjefen... Hun vet at dette fungerer for tall, men skal bruke romertall nå Med romertall fungerer det selvfølgelig ikke Skal teste pekle sitt forslag edit; overdreven bruk av smileys? Jeg? edit2; funka ikke pekle... Endret 29. april 2004 av enden Lenke til kommentar
pekle Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 (endret) Ok, det er eit par år sidan eg gjorde det, men er ganske sikker på at det var noko slikt eg gjorde. Har slutta med Office, så eg kan dessverre ikkje reprodusere. Men meiner å hugse at det var litt kronglete å gjere riktig ja ;-) Kanskje det ikkje var section break, fins det andre typar breaks å velge mellom? Endret 30. april 2004 av pekle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå