Laka Skrevet 5. april 2002 Del Skrevet 5. april 2002 Kan ikke du vær så snill å sende meg denne fila på mail, please:)! Tydligvis har jeg ikke denne fila på ME plata, eller disketten, men den er den eneste jeg mangler: RTL8139.sys. Lenke til kommentar
Ola PeK Skrevet 5. april 2002 Del Skrevet 5. april 2002 Har sendt den no, men eg har heller ikkje den på ME-maskina mi, men nettverkskortet funkar likevel.(Henta den frå XP-maskina, der den låg i /Windows/System32-katalogen) Har du prøvd å trykke "ignore" eller noko slikt under installasjonen? [ Denne Melding var redigert av: Ola PeK på 2002-04-05 20:24 ] Lenke til kommentar
Laka Skrevet 5. april 2002 Forfatter Del Skrevet 5. april 2002 Takker, får håpe det virker:) Kortet kan godt mulig funke uten den fila, men under enhetsbehandlig får jeg opp en feilmeldig, men vet ikke om dette har noen stor virkning. Sender oppdatering. mvh, Lasse Lenke til kommentar
Laka Skrevet 5. april 2002 Forfatter Del Skrevet 5. april 2002 Øhh, det er noe kødd med hotmail for tiden, gidder du å sende mailen til denne adressen: [email protected] - det er til faren min:) Please! mvh, Lasse _________________ Lenke til kommentar
Laka Skrevet 5. april 2002 Forfatter Del Skrevet 5. april 2002 Øhh, det er noe kødd med hotmail for tiden, gidder du å sende mailen til denne adressen: [email protected] - det er til faren min:) Please! mvh, Lasse _________________ Lenke til kommentar
Ola PeK Skrevet 5. april 2002 Del Skrevet 5. april 2002 Tja, eg sendte den 21.05, så du burde ha fått den nå. Lenke til kommentar
Laka Skrevet 9. april 2002 Forfatter Del Skrevet 9. april 2002 Takker igjen, har vært bortreist s¨å jeg kunne ikke få sendt. mvh, Lasse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå