Curtis Jackson Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 heisann! jeg har nettopp bygget min pc! det som er problemet er det at den klikket under formateringen! så når jeg skulle starte formateringen på nytt så kommer det bare opp finner ikke os.. og den vil ikke bote noen cder! hva kan være problemet? Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Gå inn i bios og sett cdrom til "first boot device" TaZ Lenke til kommentar
Curtis Jackson Skrevet 29. april 2004 Forfatter Del Skrevet 29. april 2004 Gå inn i bios og sett cdrom til "first boot device" TaZ har gjort det men funket ikke!!! men uansett takk for hjelpen Lenke til kommentar
Curtis Jackson Skrevet 29. april 2004 Forfatter Del Skrevet 29. april 2004 jaja er det noen andre som har et forslag da? Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Rart at du ikke får bootet opp fra CD.. Vel, har vært borti det selv og løset det enkelt med å ta harddisken til en annen maskin og formatere den derfra. Satt den så tilbake og startet installasjonen på nytt. Lenke til kommentar
Curtis Jackson Skrevet 29. april 2004 Forfatter Del Skrevet 29. april 2004 Rart at du ikke får bootet opp fra CD..Vel, har vært borti det selv og løset det enkelt med å ta harddisken til en annen maskin og formatere den derfra. Satt den så tilbake og startet installasjonen på nytt. da tar vi vell og gjør det samme!!! tusen takk for hjelpen Lenke til kommentar
J0ppe Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Er det orginal cd? Hvis ikke kanskje det har noe med saken og gjøre Lenke til kommentar
hasuwest Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Prøv å boot med en 98 cd eller oppstartsdiskett, gå i fdisk og slett partisjonen og opprett den igjen. Fikk samme problem på en kammerat av meg sin pc, funka etter dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå