d0ppler Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Bare så tilfeldigvis på details under Automatic Updates, som kun inneholdt en ttf-fil, hvor det stod This font has been found to contain unacceptable symbols. Så da måtte jeg jo kikke på fonten for å se hva som var uakseptablet, og det var dette jeg fikk... t.o.m. TO ganger! uansett om MS mente solkorset eller ikke; dette tegnet har blitt så mye misbrukt så dem burde vite bedre.. Lenke til kommentar
Locomotiv Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 ifølge Hitler og nazistene og etter andre verdenskrig generelt er dette sett på som ett hakekors, men egentlig heter dette symbolet svastika, som kommer i mange forskjellige former. svastika'ene er symboler som stammer fra oldtidens buddhisme. det var ett symbol som representerte håp, ære og fred. etter Hitler fant det fram i en bok blant andre symboler, malte det opp på sine egne flagg og gjorde det til nazistisk var dette opprinnelig ett symbol for fred, ikke nazisme. så det er jo ikke helt sykt at microsoft legger det ut i en font, men kan forstå at folk kan bli krenket når de ser slike ting.. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 jeg ser Jødemerket der også, det var sjokkerende Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 kanskje Hakekorset var ment logoen til MS? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå