Plomma2 Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 sitter på LAN me 5 stykker og alle uten om meg får update! Edit: Det værste er at dette fakstisk er skole sammenheng.. JEG MÅÅÅ HA DEN UPDATEN!! LAN i skole sammenheng? Lenke til kommentar
$k$ Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 sitter på LAN me 5 stykker og alle uten om meg får update! Edit: Det værste er at dette fakstisk er skole sammenheng.. JEG MÅÅÅ HA DEN UPDATEN!! LAN i skole sammenheng? elevenes valg:P Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Nå funker det hos meg i hvertfall Synes de forskjellene jeg fant var finfine jeg Lenke til kommentar
$k$ Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Nå funker det hos meg i hvertfall Synes de forskjellene jeg fant var finfine jeg hva gjorde du???? Lenke til kommentar
praut86 Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Hvilket nytt sikte er det snakk om? Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 (endret) når jeg skulle logge inn stoppet det opp. Det stod stille leeeeeenge også feilmelding. Jeg prøvde ventet noen sec og hvis det ikke gikk: oppgavebehandling og avslutt oppgave. Gikk vel etter 4 forsøk. Cs fikk jeg oppdatert 2 gangen jeg prøvde. Endret 29. april 2004 av OterOter Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Les en god bok mens dere venter på at resten av verden skal bli ferdig med å oppdatere spillet -_- Lenke til kommentar
RolfOve Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Dette avgjorde slutten for Steam for min del. Nå installerte jeg 1.5 Lenke til kommentar
RolfOve Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 (endret) - slett - Endret 29. april 2004 av RolfOve Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Nå fungerer alt fint for meg. Headshot-saken var jo finfin, men hva var nytt med siktet? Eller... Hvilket sikte var nytt? Lenke til kommentar
$k$ Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Nå fungerer alt fint for meg. Headshot-saken var jo finfin, men hva var nytt med siktet? Eller... Hvilket sikte var nytt? siktet er større slik at det er vanskelig å treffe, sier vennen min. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Da snakker vennen din BS. Jeg merker ikke noe. Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 det de har gjort er a skifte slik at siktet ser likt ut for alle resolusjoner. dvs, for sa siktet mindre ut pa 1024x768 enn 800x600, na er de like store. dette gjelder bare for res storre en 800x600. Lenke til kommentar
s_M_p Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 trodde siktene kom fra res 640x480? vrael vrael tragiske awp delay.... Lenke til kommentar
Dagger Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Rekylen til Colt er forandret, om AK rekylen er forandra sjekka jeg ikke. AWP'en er heeelt på tryne. Siktet setter seg ikke helt sammen, slik det pleide. Tragisk ræva update Mvh, Dagger Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Ser mange klager over oppdateringen. Hvorfor? Tragisk awp delay? HALLO hvem har sagt at alle oppdateringene til cs skal gjøre spillet lettere? Denne oppdateringen gjør det bla vanskeligere å bruke awm. Noe jeg synes er supert, awmen var etter min mening veldig ubalansert tidligere. Ser folk klager og klager. Det gjør de hver gang det kommer noe nytt. Sikter da spesielt til folk på public i dag. Har inntrykk av at halvparten av folkene jeg har spillt mot i dag har het noe som: "Ny awp sucks", "fans awp delay" osv. Og de som ikke het noe slikt sippet over hvor forferdelig allt var blitt. Super oppdatering spør du meg. Så spør jeg dere som klager: Hvorfor skal alt være så lett? Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Jeg er FOR alt som reduserer bruk av AWP. Som regel (les: ikke alltid) står de som bruker slikt, på samme sted hele tida og plukker ned folk. Andre MÅ komme løpende til dem, ellers tar kampen aldri slutt. Nei til drap-med-ett-eneste-skudd-i-hælen! Lenke til kommentar
Dagger Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Denne har du sikkert hørt før, men awp dreper ikke på et skudd i hælen. Må nok opp på låret eller høyere Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Det visste jeg faktisk ikke... Rimelig fersk i cs skjønner du. Men AWP'erne tar meg hele tida likevel. Drittsekker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå