Gå til innhold

Til dem som ikke liker ferdigmodda kabinetter:


Anbefalte innlegg

Treng ikkje sei at du misliker ferdigmodda berre fordi du gjer det.

Treng ikkje sei at du misliker AMD berre fordi du gjer det.

 

:shrug:

Jo det synest jeg du skal, det er en ærlig sak og si hva en mener.

Men det er mange måter å si det på ;)

Det blir som å gå inn på tråden din om den trekassen eller andre sin casemod og sei at du misliker den av ditten og datten grunn.

 

Når folk først har fått lys og greier i Pc-huset så er det stor stas, og den blir jo brutt ned til grunne av alle "overstående" casemoddere som liksom er over alle andre... :ermm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er jo ikke alle som legger sjela si i kabinettet. Er ikke alltid man har tid til å "modde" eller bygge om andre kabinetter.Hvis folk ønsker å kjøpe kabinetter med andre farger og design enn grått og firkantet, så hvorfor ikke. for meg så prioriterer jeg heller innhold i pc enn å legge ut masse peng på modding av det.

Lenke til kommentar
Det blir som å gå inn på tråden din om den trekassen eller andre sin casemod og sei at du misliker den av ditten og datten grunn.

Om snekker'r spør hva vi synes om kabinettet, og jeg ikke liker det, er jeg i det minste ærlig...

og da kan han kanskje ta det til etterretning å kanskje endre litt... det heter konstruktiv kritikk.... hjelper i mange tilfeller!

Lenke til kommentar

Folk liker jo også forskjellige ting...

Om man er veldig glad i et kabinett som lyser, har masse plexideler og ser "moddet" ut må man da få lov å kjøpe et slik et.

Som sagt mange ganger er det ikke alle som klarer/har ressurser til å bygge om et standardkabinett.

 

Noen liker jo helt standard Aluminiumnskabinetter, som Lian-Li osv. uten alle fancy greier, de må jo få lov til det også. Tenk om alle skulle hatt like kabinetter da?

Ingen som kan skryte da :p

Lenke til kommentar
Det blir som å gå inn på tråden din om den trekassen eller andre sin casemod og sei at du misliker den av ditten og datten grunn.

Om snekker'r spør hva vi synes om kabinettet, og jeg ikke liker det, er jeg i det minste ærlig...

og da kan han kanskje ta det til etterretning å kanskje endre litt... det heter konstruktiv kritikk.... hjelper i mange tilfeller!

Det var jo ikke akkurat et prakt eksempel på konstruktiv kritikk ...

"Hei! Jeg liker ikke kabinettet ditt!" (ikke konstruktivt ...)

 

Ferdigmodda kabinetter er helt greit, men det blir ikke noe eget, noe sjeldent, noe ingen andre har. Det er det som taler mest imot ferdigmodda kabinetter med meg. (kanskje de mange glorete fargene også ...)

Lenke til kommentar
Det blir som å gå inn på tråden din om den trekassen eller andre sin casemod og sei at du misliker den av ditten og datten grunn.

Om snekker'r spør hva vi synes om kabinettet, og jeg ikke liker det, er jeg i det minste ærlig...

Jepp , vil heller ha ti negative og saklige komentarer enn en som løy og sa det var bra :thumbup:

Endret av Snekker`n
Lenke til kommentar
Det blir som å gå inn på tråden din om den trekassen eller andre sin casemod og sei at du misliker den av ditten og datten grunn.

Om snekker'r spør hva vi synes om kabinettet, og jeg ikke liker det, er jeg i det minste ærlig...

Jepp , vil heller ha ti negative og saklige komentarer enn en som løy og sa det var bra :thumbup:

Men om noen skal gi en negativ kommentar synes jeg de burde begrunne sitt synspunkt. Det kan kalle konstruktiv kritikk :thumbup:

Lenke til kommentar
Det blir som å gå inn på tråden din om den trekassen eller andre sin casemod og sei at du misliker den av ditten og datten grunn.

Om snekker'r spør hva vi synes om kabinettet, og jeg ikke liker det, er jeg i det minste ærlig...

Jepp , vil heller ha ti negative og saklige komentarer enn en som løy og sa det var bra :thumbup:

Men om noen skal gi en negativ kommentar synes jeg de burde begrunne sitt synspunkt. Det kan kalle konstruktiv kritikk :thumbup:

Er det ikke det det krangles om? :p ferdigmoddede kabinetter :ermm:

 

edit: synspunkt = jeg liker ikke ferdigmoddede kabinetter...

Endret av ballemann
Lenke til kommentar

Som nevnt tidligere er det fritt frem for å like eller ikke like en ting.

Selv synest jeg ikke noe serlig om ferdigmoddedde kabinetter da de som regel er for "glorete" .

Men da sier jeg det .

Tendensen i enkelte poster er mer slik " Er du helt teit eller , ikke gå for ferdigmoddet det er stygt"

Det er dette jeg ikke liker, smaken er som sagt forskjellig og ingen er vel teite fordi de liker noe annet enn en selv .

Lenke til kommentar

hehe, om jeg liker ferdig moddet kabinett ? får jeg det gratis eller ? :p nei hadde jeg fått penger til å kjøpe ett kabinett hadde hadde jeg ikke kjøpt ett ferdig modda, men hadde jeg fått ett i gave eller noe lign.. hadde jeg ihvertfall ikke sakt : jeg liker ikke ferdig modda kabinett.. modde er noe man burde gjøre selv. men har ikke noe imot ferdig modda kabinett,

Endret av Lord Hell
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...