ClawHammer Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Jeg har hørt rykter om at JEG har sakt noe stygt til overklokking.no men det sier jeg no at det må ha vert en missforståelse eller noen andre som har vert og køddet! for jeg har ikke skrevet noe sånt på overkokking.no!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
_Finch_ Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 les retningslinjene du.... Stenges det en tråd, har dette en grunn. Om du er uenig i stengingen av tråden, ta det opp med moderatoren som stengte den via e-post eller private meldinger. Fører ikke dette fram, kan forumstyret kontaktes på e-post. Hetsing og uthenging av moderatorer fører til utestengelse uten varsel. Klager skal være begrunnet, saklige og i beherskede vendinger. Blir du sinna, er det lurt å vente 10 minutter før du sender klager. Om du blir utestengt og registrerer deg på nytt med ett eller flere nye kallenavn, vil du bli permanent utestengt med alle kallenavnene. Punkt 12 kan bli brukt i slike tilfeller. Det er heller ikke lov å ha mer enn én bruker. Glemmer du brukernavn / passord, ta kontakt med forumstyret. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Jeg har hørt rykter om at JEG har sakt noe stygt til overklokking.no men det sier jeg no at det må ha vert en missforståelse eller noen andre som har vert og køddet! for jeg har ikke skrevet noe sånt på overkokking.no!!!!!!!!!!!!!! 1) dette har ikke noe med emnefeltet å gjøre 2) ikke overdriv bruken av utropstegn så mye 3) http://www.saftonline.no/Kildekritikk/ Har du en klage på en utestengelse elns så send en mail til [email protected] Du har btw fått ferie etter de _heller_ kraftige PM`ene jeg fikk ifra deg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg