N-Gage2 Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Hei. Det er jo sånn at Nokia 3650 har videofunksjon, men med den så kan jeg jo filme i bare 11 sek, noe som er alt for kort. Så, hvor finner jeg et program som jeg kan installere så jeg kan filme lengere med min Nokia 3650, og da helst gratis program? Lenke til kommentar
DC++_? Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 sjekk ut www.my-symbian.com Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Det er ikke mulig å lagre filmene på minnekortet da?! Slik man kan på SX1, da kan man hvertfall ta opp en god stund Lenke til kommentar
Andreas1 Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 jo man kan lagre på minnekorte, bare å gå på film funksjonen innstillinger og minne i bruk (eller noe sånt) men orginalprogrammet som følger med mobilen har en grense på ca 11 sek fordi de ikke skal bli for stor for mms Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 joda, det går fint ann, har selv 3650 og jeg bruker et program som heter CamCorder, bare søk på det på google, men husk at de er bare 30-dagers trial så etter det må du kjøpe det eller gjøre sånn som meg og stille klokken litt tilbake Lenke til kommentar
N-Gage2 Skrevet 1. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2004 Tusen takk skal du ha "b1n2", kunne du fortalt meg adressen hvor du fant programmet også? Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Overskriften anbefalses å endres.. Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Overskriften anbefalses å endres.. Hvorfor det? Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Overskriften anbefalses å endres.. Hvorfor det? Egentlig så skal den beskrive innlegget ditt mye mer.. Ha heller overskriften som f.eks. "program som gjør det mulig å filme lengere video til 3650", eller "lengere videofilming til 3650". Burde kanskje formuleres enda bedre. Her Står det hvordan emnefeltet skal se ut.. Men du burde endre dette før en moderator ser dette... Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Da ville jeg heller brukt Camcorder Pro isteden for ETI-camcorder... hadde det før.... fikk ikke lagt filmene inn på dataen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå