Luftbor Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Da flytter jeg utenlands begrunnet med at fedrelandet har blitt for tåpelig. Hvorfor det? Det er nok på tv i hele den vestlige verden før du får snudd deg. Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 (endret) Hvorfor det? Det er nok på tv i hele den vestlige verden før du får snudd deg. Trodde du skulle ta poenget. Hvis Norge viser det om to år og er tåpelige, er vel ikke akkurat USA mindre tåpelige som viser det nå? Endret 29. april 2004 av Dunestar Lenke til kommentar
Luftbor Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Trodde du skulle ta poenget. Hvis Norge viser det om to år og er tåpelige, er vel ikke akkurat USA mindre tåpelige som viser det nå? Tåplighet har ingenting med saken å gjøre. Hvis folk vil ha det så kommer det. Tross alt finnes det nå 3 forskjellige "Se&Hør" blader i dette lander. Også ganske tåpelig, men folk vil ha det. Brød og sirkus osv... Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Jeg tror virkelig ikke folk er tåpelige nok til å la et slikt forslag gå igjennom her i Norge. La noe slikt komme igjennom et rettssystem? Tviler ... Vel, vel. Et knippe galfolk fikk forslaget gjennom i statene. Må vi håpe ikke galfolk av samme kaliber finner på det samme her. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Tenk å spille om livet til et menneske sånn. Det er jo helt på trynet! Egentlig så er det der bare ekkelt, og "moren" som har sagt ja til dette burde ha funnet en annen måte å kvitte seg med det på. Lenke til kommentar
Penneknekt Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Om noen år er det vel legitimt å drepe på reality-TV... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Om noen år er det vel legitimt å drepe på reality-TV... Sett Battle Royale? Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Jeg får nesten lyst til å spy av alt det Amrikanerene finner på og at Norge skal sende den om 2 år Jeg kommer i allefall ikke til å følge med på det siden jeg blir forbannet bare av å se på paradise hotell! Drittsekk TV i særklasse Lenke til kommentar
Penneknekt Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Om noen år er det vel legitimt å drepe på reality-TV... Sett Battle Royale? Nei, men har faktisk sett en eller annen Arnold-film om akkurat dette. Running Man eller noe sånt, tror jeg den het. Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Om noen år er det vel legitimt å drepe på reality-TV... Sett Battle Royale? hehe, typisk japansk... Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Trueman Show ! skulle akkurat si det sammne. dette er sykt, og la et barn for oppvekst på riksdekkende tv er forkastelig. vel, dette skjer jo i usa Lenke til kommentar
Mato Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 når man først skal være så kynisk kan man like godt selge dop .. Lenke til kommentar
alexf Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 når man først skal være så kynisk kan man like godt selge dop .. Eh? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå