Gå til innhold

Baby gis bort på TV

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noe så forkastelig. Lage underholdning ut av et lite barns oppvekst. Er det virkelig ingen greneser for hva man kan gjøre til underholdning? Lurer på hvor mye penger moren får for å selge barnet sitt på denne måten jeg. Ligger nok sikkert en klekkelig belønning å venter på moren.

Lenke til kommentar

et barns liv er verdt mer enn alle pengene i verden.

ingen, jeg gjentar INGEN bør måtte gå gjennom oppveksten sin på riksdekkende tv. at noen kan lage underholdning av sånt er bare et testament til hvor mange idioter der er i verden...

hvorfor er jeg ikke overrasket når jeg ser at det er amerikanerne som lager det programmet???

Lenke til kommentar
et barns liv er verdt mer enn alle pengene i verden.

ingen, jeg gjentar INGEN bør måtte gå gjennom oppveksten sin på riksdekkende tv. at noen kan lage underholdning av sånt er bare et testament til hvor mange idioter der er i verden...

hvorfor er jeg ikke overrasket når jeg ser at det er amerikanerne som lager det programmet???

Fordi amerikanere generelt er veldig snål/teit. Har selv vært der, 2 ganger til og med.

Det der er helt forkastelig, sånt skulle ikke vært lov.. Helt sinnsykt. Kan hun ikke adoptere bort ungen sin på vanlig måte, istedetfor at barnet skal kunne se sin egen barndom på tv når han blir eldre? Helt tullete.. :no:

Lenke til kommentar
Det der er helt forkastelig, sånt skulle ikke vært lov.. Helt sinnsykt. Kan hun ikke adoptere bort ungen sin på vanlig måte, istedetfor at barnet skal kunne se sin egen barndom på tv når han blir eldre? Helt tullete..  :no:

Sannsynligvis er damen gal etter penger. Regn med at hun får en pen sum for å kaste seg ut i dette. Men som Kimius sa, et barns liv er verdt mer enn alle pengene i verden!

Tenk dere hvordan barnet føler seg som 15-åring:

"Hei, jeg heter N.N, og jeg ble adoptert bort for x millioner dollar da jeg var liten sånn at folk skulle få noe å se på på TV."

En forferdelig skjebne. De fleste barn som er adoptert får ikke vite dette før de er gamle nok til å takle det, dette barnet vil sannsyligvis få vite det lenge før hun kan takle det. Og det er ikke sikkert at det er foreldrene hennes som sier det til henne engang, hun kan risikere å få vite det av TV'en! Dette gjør meg kvalm... :(

Personlig synes eg det er leeenge siden reality-serier gikk for langt...

Enig der, men dette er å virkelig gå for langt...

Endret av tor_erik
Lenke til kommentar

kan være 100% på at de kommer til å kapre mange seere med dette!

personlig synes jeg også at dette er forkastelig, ingen tvil om det.

Det er snakk om et barns liv!...

at ABC vrir litt på Topic'n.. skal liksom alt være ok da...!?

Endret av darapa
Lenke til kommentar
kan være 100% på at de kommer til å kapre mange seere med dette!

Ja det er nettopp det som er problemet. Utrolig at folk ikke velger vekk disse idiotiske programmene av moralske grunner.

Det er også ganske utrolig å se på hva tv selskapene gjør for å sanke seere.

Hva skal det neste være? Virker ikke som tv selskapene har noen skrupler i kampen om seerene.

En ting er i alle fall sikkert, viss denne serien noen gang kommer til Norge så skal jeg ikke se på den!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...