tor_erik Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Hei! Les denne artikkelen: Artikkel Dette er å dra reality-konseptet alt for langt, spør du meg. Dette er og blir en privatsak. Tenk på barnet når det vokst opp, og ser barndommen sin på TV... Lenke til kommentar
t0bben Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Noe så forkastelig. Lage underholdning ut av et lite barns oppvekst. Er det virkelig ingen greneser for hva man kan gjøre til underholdning? Lurer på hvor mye penger moren får for å selge barnet sitt på denne måten jeg. Ligger nok sikkert en klekkelig belønning å venter på moren. Lenke til kommentar
Kimius Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 et barns liv er verdt mer enn alle pengene i verden. ingen, jeg gjentar INGEN bør måtte gå gjennom oppveksten sin på riksdekkende tv. at noen kan lage underholdning av sånt er bare et testament til hvor mange idioter der er i verden... hvorfor er jeg ikke overrasket når jeg ser at det er amerikanerne som lager det programmet??? Lenke til kommentar
Purify Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 et barns liv er verdt mer enn alle pengene i verden. ingen, jeg gjentar INGEN bør måtte gå gjennom oppveksten sin på riksdekkende tv. at noen kan lage underholdning av sånt er bare et testament til hvor mange idioter der er i verden... hvorfor er jeg ikke overrasket når jeg ser at det er amerikanerne som lager det programmet??? Fordi amerikanere generelt er veldig snål/teit. Har selv vært der, 2 ganger til og med. Det der er helt forkastelig, sånt skulle ikke vært lov.. Helt sinnsykt. Kan hun ikke adoptere bort ungen sin på vanlig måte, istedetfor at barnet skal kunne se sin egen barndom på tv når han blir eldre? Helt tullete.. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Trueman Show ! ...... Nei, dette er helt forkastelig. Direkte idiotisk og tåpelig av åpenbare grunner. Personlig synes eg det er leeenge siden reality-serier gikk for langt... Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 29. april 2004 Forfatter Del Skrevet 29. april 2004 (endret) Det der er helt forkastelig, sånt skulle ikke vært lov.. Helt sinnsykt. Kan hun ikke adoptere bort ungen sin på vanlig måte, istedetfor at barnet skal kunne se sin egen barndom på tv når han blir eldre? Helt tullete.. Sannsynligvis er damen gal etter penger. Regn med at hun får en pen sum for å kaste seg ut i dette. Men som Kimius sa, et barns liv er verdt mer enn alle pengene i verden! Tenk dere hvordan barnet føler seg som 15-åring: "Hei, jeg heter N.N, og jeg ble adoptert bort for x millioner dollar da jeg var liten sånn at folk skulle få noe å se på på TV." En forferdelig skjebne. De fleste barn som er adoptert får ikke vite dette før de er gamle nok til å takle det, dette barnet vil sannsyligvis få vite det lenge før hun kan takle det. Og det er ikke sikkert at det er foreldrene hennes som sier det til henne engang, hun kan risikere å få vite det av TV'en! Dette gjør meg kvalm... Personlig synes eg det er leeenge siden reality-serier gikk for langt... Enig der, men dette er å virkelig gå for langt... Endret 29. april 2004 av tor_erik Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 ååååååååååååååå!!!! fikk bare så lyst til å dra til kjerringa der og tar ungen og oppdrar den selv! Lenke til kommentar
alexf Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 ååååååååååååååå!!!! fikk bare så lyst til å dra til kjerringa der og tar ungen og oppdrar den selv! Meld deg på programmet, så kanskje du vinner! Lenke til kommentar
Solarstone Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 (endret) kan være 100% på at de kommer til å kapre mange seere med dette! personlig synes jeg også at dette er forkastelig, ingen tvil om det. Det er snakk om et barns liv!... at ABC vrir litt på Topic'n.. skal liksom alt være ok da...!? Endret 29. april 2004 av darapa Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Er enig med de andre.Det er helt sykt å gjøre slikt,å gi bort en Baby på tv.Skal det vare underholdning.Helt forkastelig. Lenke til kommentar
alexf Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Dette programmet stiller seg fint i rekken sammen med Ricki Lake og annet piss jeg ikke gidder å kaste vekk tiden min på. Og om topic: Whatever, jeg er likegyldig. Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 (endret) LOL.... Amerikansk prosjekt jo... Ingen der som bryr seg om annet enn dollar og eller feite MCDonalds og Coca Cola kunder.... :-) Skal vi gidde å bry oss om tapere som dem? Endret 29. april 2004 av trn100 Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Har èn ting å si: Godt sagt :-) Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 (endret) Stusselig jævelskap, tror jeg legger mora ut på QXL. Endret 29. april 2004 av VeXx Lenke til kommentar
t0bben Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 kan være 100% på at de kommer til å kapre mange seere med dette! Ja det er nettopp det som er problemet. Utrolig at folk ikke velger vekk disse idiotiske programmene av moralske grunner. Det er også ganske utrolig å se på hva tv selskapene gjør for å sanke seere. Hva skal det neste være? Virker ikke som tv selskapene har noen skrupler i kampen om seerene. En ting er i alle fall sikkert, viss denne serien noen gang kommer til Norge så skal jeg ikke se på den! Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Kort oppsummering av mange tanker som nettopp streifet hjernen min: Reality-konseptet må stoppes. Jeg sier bare: Lenke til kommentar
Luftbor Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Kommer til Norge om 2 år. Lenke til kommentar
alexf Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Kommer til Norge om 2 år. Hvem kjøpte dritten? Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Kommer til Norge om 2 år. Da flytter jeg utenlands begrunnet med at fedrelandet har blitt for tåpelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå