thomas82 Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 For ei stund sida fikk eg meg en Tundra 1555 Centrino 1.4Ghz, etc... Var vel egentlig strålandes fornøyd heilt til eine tasten datt av ... Fikk imidlertid en ny tast som en reklamasjons-sak... Og så var alt bare fint, heilt til en NY tast datt av!!... Folkene hos Alfa Data i Kristiansand ordnet det også denne gangen slik at eg fikk tilsendt en ny tast direkte fra importøren Hattelco. Men når eg åpner denne pakken er den "nye" tasten også ødelagt!!! Det ligner faktisk på en veldig dårlig spøk fra Hattelco sin side, for tasten var bra pakka inn, og kan umulig ha gått i stykker under transport... No begynner eg å bli alvorlig drittlei!!!! Så ett tips til alle dere som skal ha seg bærbar; ikkje kjøp Tundra (Aopen) for det er noke plastikk-DRITT! Og viss du allerede har en Tundra så ta en titt på festemekanismen for tastene, den som har utvikla det patentet er garantert arbeidsledig i dag! Men nok syting og klaging no.. Det eg egentlig lurte på er om det kanskje går ann å kjøpe et meir solid tastatur? Tror PC'en er basert på AOpen barebook eller no... Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Det er vel bare du som har hatt uflaks, tror det ville blitt mer ramaskrik om alle tundraene var sånn... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå