Gå til innhold

IR på T630

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det betyr at du kan få overført alle dine kontakter og kalender oppføringer på mobilen over til pcn din, altså inn i programmet Outlook. Det fungerer også omvendt ;) Så hvis du har noen kalenderoppføringer på pcn i Outlook så kan du overføre de til mobilen din :yes:

Lenke til kommentar
Det betyr at du kan få overført alle dine kontakter og kalender oppføringer på mobilen over til pcn din, altså inn i programmet Outlook. Det fungerer også omvendt ;) Så hvis du har noen kalenderoppføringer på pcn i Outlook så kan du overføre de til mobilen din :yes:

Lekkert! Akuratt det jeg trengte :dribble:

ringetoner, themes

Nå som vi er i gang spør jeg også om hva du mener med themes og ringetoner. Kan du lage dine egne ringetoner og themes på pc-en? Eller hva mener du?

EDIT: Og har du noen erfaringer med hvordan det er å sende og motta e-post? Og hvor mye koster det? (sånn cirka)

Takk for hjelpen :thumbs:

Endret av yrjan
Lenke til kommentar

Det finnes mange sider på nettet som lager sine egne polytoner altså .midi filer f.eks. disse er da helt gratis og du finner nok noe ved å søke på google.com ;) Da kan du jo overføre disse .midi filene til telefonen din også bruke dem :) Eller så kan du jo også lage dine egne ringetoner PÅ telefonen med det innebygde ringetone programmet, litt moro :p

Themes er bilder som du kan ha på mobilen. F.eks. at bakgrunnsbilde på hovedskjermen skifter + i menyene. Ett nytt "utseende" på mobilen din med andre ord. Litt vanskelig å forklare sånn i farta. Men det endrer hvertfall bildene i bakgrunnen og menyene osv... Ganske kult, finnes også her mange gratis og "hjemmemekka" themes hvis du søker litt :thumbs::yes:

Lenke til kommentar
Ganske kult, finnes også her mange gratis og "hjemmemekka" themes hvis du søker litt :thumbs::yes:

Hvordan kan jeg lage noe sånt, hvilke programmer?

Og har du noen erfaringer med hvordan det er å sende og motta e-post? Og hvor mye koster det? (sånn cirka)

Noen som kan svare på det?

Lenke til kommentar

2.

Og har du noen erfaringer med hvordan det er å sende og motta e-post? Og hvor mye koster det? (sånn cirka)

Noen som kan svare på det?

2. Virker helt fint-fint, men "regninga" avhenger av opperatør, abbenomang og ikke minst størrelsen på mailen ;)

Endret av Remerser
Lenke til kommentar
Virker helt fint-fint, men "regninga" avhenger av opperatør, abbenomang og ikke minst størrelsen på mailen  ;)

Ca. 10 øre eller 10 kr? Jeg har virkelig ikke peiling :blush:

La oss si for en tekst med 200 tegn med Telenor. Trur du kan finne det ut?

Det hadde vært kjempe fint :D

Takk for alle de andre svara folkens! :D

Endret av yrjan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...