Wizendraw Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Dette burde maybe stått under casemod, men eg vett ikkje heilt Jeg og en kamerat begynte å tenke på å putte to pcer inni hans chieftec maxitower, med tanke på å bruke den ene som server... Ville gjøre LAN mye enklere, ettersom du kan kjøre game servers osv. uten å ha med en ekstra pc/bekymre deg om cpu-usage Er det noen som har prøvd noe lignende, evt har noen erfaringer å poste? Lenke til kommentar
Xpression Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 (endret) Har ikke fått gjennomført det ennda, men jeg har tenkt å putte 3 servermaskiner inn i et aluminiums-skap jeg har stående. Er sikkert litt vanskeligere å få til i et kabinett men Chieftec Maxitower er jo stort da Endret 29. april 2004 av Xpresion Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Vel, plasseringen av hovedkort nr. 2 blir vel litt vanskelig? Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Kan jo feste det i døra.. Lenke til kommentar
slowcooler Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Hvis du kjøper et Mini-itx, trenger du ikke mye ekstra plass. Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Hørtes varmt ut Lenke til kommentar
Kalle_^ Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 (endret) Kan jo feste det i døra.. Blir tungt når man skal åpne det da... alle ledningene som skal i hovedkorte holder døra fast i resten av kabinette. Hørtes varmt ut Server pcen trenger ikke å være så bra... ska ikke gjøre så tunge oppgaver så den kommer vel heller ikke å gi fra seg så mye varme. Høres bra ut. Men kan bli litt trangt. Endret 29. april 2004 av Kalle88 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå