Montag Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 (endret) Etter at jeg måtte skifte harddisk(Maxtor), har jeg hatt store problemer med å få kjørt FC. Spillet henger seg allerede i oppstart. Noen forslag til hva jeg bør gjøre? Kjører på 9600PRO, P4 3GHz, catalyst 4.1 Dette oppsettet funka utmerket sist jeg kjørte FC. Btw, ser at FC bare opptar 3GB på hd min, mens det ifølge produsenten skal ta 4 gig. Hvordan kan dette ha seg?( Er ikke wares, men installert fra originalplate.) Endret 29. april 2004 av Montag Lenke til kommentar
TDK Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 spillet er vel 3 gig, men jeg antar at de andbefaler 4 gig ledig for save games og eventuelt mods.... Lenke til kommentar
ttt Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 er den nye harddisken treigare enn den gamle? virker amdre spel? og som TDK sa, så er den siste GB til saves ol. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 29. april 2004 Forfatter Del Skrevet 29. april 2004 Samme hd som før bytte - DiamondMax Plus9 (garantisak), funka utmerket tidligere som sagt. Kjører for tida ikke andre spill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå