Gå til innhold

Alder og Vekt?

mad2003

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sorry, men jenter som hysterisk hyler "å nei å nei jeg er så feit at jeg ikke kan vise meg i hele sommer!" selv om de ikke er LITT feite en gang er det verste jeg veit om! Og etter det jeg har sett er du langt ifra så feit som det RBK. Du er IKKE feit.

Lenke til kommentar

Thea: Du er jo kjempesøt, pen, vakker, LANGT fra feit (og det mener jeg, hadde jeg ikke ment det hadde jeg latt være å poste denne posten). Vet dette med selvbilde er utrolig vanskelig for mange, men vil at du skal vite at det i det minste er fullstendig uberettiget for deg å kalle deg feit, eller noe i nærheten av feit.

Lenke til kommentar
Thea: Du er jo kjempesøt, pen, vakker, LANGT fra feit (og det mener jeg, hadde jeg ikke ment det hadde jeg latt være å poste denne posten). Vet dette med selvbilde er utrolig vanskelig for mange, men vil at du skal vite at det i det minste er fullstendig uberettiget for deg å kalle deg feit, eller noe i nærheten av feit.

:yes:

Lenke til kommentar

I second HalTan on that one. Personlig synes jeg ikke jenter skal være så sykt tynne heller, de må ha litt former. Ut fra de bildene jeg har sett av deg AnAnAs, så kan du ta det helt med ro. Vi vil hvertfall ikke ha mindre av deg :---)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...