TanglewoodD Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 jeg så en bra krigsfilm på NRK (28/4-2004) Men mamma skrudde av tv`en... Derfor lurer jeg på hva navnet var...det var noe med..broer. osv... Så noen den....? Mvh Stian_A Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Kan det være Broen over kwai? Lenke til kommentar
Timberland Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 (endret) "A bridge too far" gikk på NRK2 i går ihvertfall Endret 29. april 2004 av Timberland Lenke til kommentar
Exeter Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Kampane ved Arnheim eller A bridge to far, gikk på NRK2 da. Er ikke noe krigs film person, men den filmen likte jeg meget godt. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Veldig bra "lineup". James Caan, Michael Caine, Sean Connery, Edward Fox, Elliott Gould, Gene Hackman, Anthony Hopkins, Robert Redford, Liv Ullmann er jo ikke akkurat ukjente navn. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 veldig bra film har den så klart på dvd, en annen film som man bør se er Den lengste dagen(the longest day) 3 1/2 lang B/W film om D-dagen. da får du meg deg alt både fra tysk og alliert side Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 En annen bra krigsfilm med en bro involvert er "Siste bro over Rhinen". Husker ikke originaltittelen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå