Flash Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Noen som Kan væreså snill og mekke et design for meg jeg vil helst ha sån som http://www.anime.no vis du hade vært så snill og mekka for meg så hade det vært topers siden skal hete anime portal jeg har et dritt design som ikke er noe bra bare se selv Anime Portal Så send Pm eller post her Takk. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Som Haltan ville sagt det: Hvor mye legger du på bordet? Lenke til kommentar
flash-- Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Srryy jeg har posta dette med en anen konto vi hadde samme passord som jeg fant utt så jeg bytta pass på min jeg hadde ikke vært her siden 2003 eller noe men pm meg vis det er noe Jeg gir ikke noe srry har nesten ikke en drit penger Så vis noen kunne lagga det Gratis hadde det vært toppen Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Tror ikke du skal forvente deg at noen gidder å mekke et design til deg uten å få noe for det... Dessuten virker du litt useriøs... Lenke til kommentar
flash-- Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Gjør ikke noe jeg har fixsa meg et nytt design Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 (endret) Som NMI sier så virker du svært useriøs, og hvis du vil ha noe ut av dette forumet anbefaler jeg deg å lese INFO: Websider til kritikk Som Apu hadde sagt det: "Please come again" BTW: Hvis du virkelig er så lat, så kan du jo gå for en template da.. Endret 29. april 2004 av SirIce Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå