Arronax Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 jeg hadde blitt takknemmlig hvis noen hadde forklart meg hvordan en går inn på BIOS på Windows Xp, (vet ikke om det spiller noen rolle hvilken pc, men det er en HP pavillion 770!). Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 BIOS på hovedkortet mener du vel. Under oppstarten av PC'n trykker du på tasten DEL. Sikker du burde det da... Lenke til kommentar
Arronax Skrevet 29. april 2004 Forfatter Del Skrevet 29. april 2004 Skal ikke dille med noe jeg ikke vet hva er! Skal bare sjekke CPU temp! Lenke til kommentar
lizon Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 det vanlige er vel å trykke delete eller f2 under oppsatart Lenke til kommentar
Arronax Skrevet 29. april 2004 Forfatter Del Skrevet 29. april 2004 (endret) Vet da vel for schwarte at det er hovedkortet BIOSen ligger på.. Det var F1 som var riktig tast! thanx anyways! Grunnen til at jeg ville vite dette kan dere lese i ett annet innlegg jeg la inn i sted! http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=238200&hl= Endret 29. april 2004 av Arronax Lenke til kommentar
Erad Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 hvis du bare skal sjekke temp, så kan du jo bruke sisoft sandra (google my friend) eller AIDA32 Lenke til kommentar
Kydland Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Skal ikke dille med noe jeg ikke vet hva er!Skal bare sjekke CPU temp! Viss du bare skal se hva CPU tempen er, så kan du laste ned Aida32 Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 (endret) Mulig du må trykke TAB, så delete, F2 eller noe sånt. Men du kan også bruke programmer til å sjekke CPU temp. Ser AIDA32 ble nevnt over meg. Bruk det. Endret 29. april 2004 av alex100 Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Vet da vel for schwarte at det er hovedkortet BIOSen ligger på.. Hvorfor var det da viktigere å nevne at du hadde windows xp enn hvilken datamaskin? Lenke til kommentar
Arronax Skrevet 29. april 2004 Forfatter Del Skrevet 29. april 2004 laster ned AIDA32, jeg! Takk for hjelpen.Men som sagt, les dette innlegget, så får dere vite hvorfor jeg spurte om nettop dette (noenlunde) tåpelige spm! Lenke til kommentar
Arronax Skrevet 29. april 2004 Forfatter Del Skrevet 29. april 2004 (endret) Hvorfor var det da viktigere å nevne at du hadde windows xp enn hvilken datamaskin? Jeg er trøtt, har ikke sovet på ca et døgn. pluss at jeg ikke er dataekspert ennå. Endret 29. april 2004 av Arronax Lenke til kommentar
Purify Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 laster ned AIDA32, jeg! Takk for hjelpen.Men som sagt, les dette innlegget, så får dere vite hvorfor jeg spurte om nettop dette (noenlunde) tåpelige spm! Hvilken sammenheng har det innlegget med at du skulle inn i BIOS'en på Win XP? Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 (endret) Sisoft Sandra er eit program (sagt før) som sjekka tempen og masse andre ting.... Du kan laste det ned her Endret 29. april 2004 av Zernick Lenke til kommentar
Arronax Skrevet 29. april 2004 Forfatter Del Skrevet 29. april 2004 Til Purify: det er en sammenheng viss du tenker deg om! Jeg ville vite tempen på CPU, for så å fjerne en plastdings/airduct, for å sjekke evt. temperaturforandringer! Jeg konkluderer med at tempen steg 10celsius på cpu, og skjermkortet ble ikke merkbart kjøligere , derfor lot jeg plastdingsen stå på! Lenke til kommentar
Purify Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Til Purify: det er en sammenheng viss du tenker deg om! Jeg ville vite tempen på CPU, for så å fjerne en plastdings/airduct, for å sjekke evt. temperaturforandringer! Jeg konkluderer med at tempen steg 10celsius på cpu, og skjermkortet ble ikke merkbart kjøligere , derfor lot jeg plastdingsen stå på! Det har ingenting med "BIOS i Win XP" å gjøre.. Lenke til kommentar
Arronax Skrevet 30. april 2004 Forfatter Del Skrevet 30. april 2004 (Quote)Det har ingenting med "BIOS i Win XP" å gjøre..(Quote) jaja.. det var bios på hovedkort jeg mente. Lenke til kommentar
Evilman Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 det vanlige er vel å trykke delete eller f2 under oppsatart vis ikke det er "dompaq" alias compaq da er det f10.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå