Bunny Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Hei! Jeg tenkte å kjøpe meg en Xbox konsoll (Helst bare konsollen) Jeg er ikke noe flink til å finne frem på nettet så jeg lurte på det er noen som kan hjelpe meg å finne en til lavest mulig pris? Jeg har prøvd prisguiden og kelkoo og lett på QXL. Det eneste jeg setter som krav er at den må være NY Lenke til kommentar
Cruento Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 En ny? Kjøp i butikken? Tviler på det er særlig mange der ute som ønsker å selge bare en ny Xbox-konsoll uten spill eller kontroller, med mindre du er villig til å ta imot tyvegods... Lenke til kommentar
dudley.no Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Elkjøp er vel de som selger den billigst Lenke til kommentar
Bunny Skrevet 29. april 2004 Forfatter Del Skrevet 29. april 2004 Ja helt ny her, men har lest litt av og til...sniker innom av og til De har sluttet å selge Xbox overalt her jo, var på Elkjøp der var de fri, de hadde bare noen pakker til 1700,- men det var teite spill med og litt dyrt. Spaceworld, samme der. Edwis sluttet å selge, var innom en lekebutikk til der hadde de heller ikke, Ideel var for dyr, på scene 1 hadde de sluttet å selge. var på free record shop og en annen plass de selger musikk film og spill, men der hadde de bare playstation 2. Har rotet masse rundt uten å finne en vanlig enkel konsoll til fornuftig pris. (13-1400Kr synes ikke det er verdt mere enn det.) Lenke til kommentar
Runepune Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Elkjøp eller Lefdal. 1595,- billigere får du det ikke. Lenke til kommentar
Bunny Skrevet 29. april 2004 Forfatter Del Skrevet 29. april 2004 http://www.lefdal.no ? eeh jeg suger i å ffinne frem, har du adressen Lenke til kommentar
Runepune Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 http://www.lefdal.com skal det være. Lenke til kommentar
Bunny Skrevet 29. april 2004 Forfatter Del Skrevet 29. april 2004 Hmm, de har jo bare spill der? Må jeg maile dem for å finne ut om de har Xbox og sånnt? Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 (endret) Elkjøp pakken er nok den du bør satse på, da slipper du å vente på den også. Hva skal du med bare konsollen uten spill forresten bruke den til CD spiller? Endret 29. april 2004 av Hoax Lenke til kommentar
Bunny Skrevet 29. april 2004 Forfatter Del Skrevet 29. april 2004 Ja det er ikke usansynlig, skal vente ettpar dager å se om det dukker opp noe her eller der Lenke til kommentar
Bunny Skrevet 29. april 2004 Forfatter Del Skrevet 29. april 2004 Hihi mailet Lefdal og spurte om de hadde lyst til å sende meg en konsoll Kunne ikke dy meg Jaja, får bare vente og se hva som dukker opp i mailen min i morgen Lenke til kommentar
Döden Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Kjøpte min xbox hos lefdal høst/vinter 02. Da betalte jeg 1690,- bundlet med Halo og Dead Or Alive 3. Lenke til kommentar
the_zombie Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 (endret) Jeg kjøpte min xbox så tidlig at jeg betalte rundt 2700 kr for den.... Endret 29. april 2004 av the_zombie Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Krysser fingrene for deg Bunny (Linn) De er sikkert greie, rart at de ikke har bedre "webshop" men de er nok ikke som Elkjøp og dropper ned en stor kloss av et bygg der det er plass til det...Så da får vi heller tro at det er kundeservice de satser på Lenke til kommentar
Bunny Skrevet 30. april 2004 Forfatter Del Skrevet 30. april 2004 Tjihihi Hei og takk for din henvendelse! I vår butikk på Tiller i Trondheim har vi på lager en X-box bundle som inneholder spillkonsollen, 1 håndkontroll og spillene Top Spin og Project Gotham 2. Denne koster 1695,-Kr I utgangspunktet sender vi dessverre ikke varer i posten, men om du ønsker å kjøpe dette skal jeg kontakte butikken og høre om vi de kan gjøre et unntak. Ha en fortsatt fin dag! Så greie er de altså på Lefdal! Lenke til kommentar
Killerzevs Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Hei! Jeg tenkte å kjøpe meg en Xbox konsoll (Helst bare konsollen)Jeg er ikke noe flink til å finne frem på nettet så jeg lurte på det er noen som kan hjelpe meg å finne en til lavest mulig pris? Jeg har prøvd prisguiden og kelkoo og lett på QXL. Det eneste jeg setter som krav er at den må være NY Da må du kjøpe fra folk og ikke butikker da. Det er like bra at du kjøper hele konsollen med spill og kontroller spør du meg for det er ikke så mye dyrere det enn med kontroller da, med du sparer litt om du bare kjøper konsollen. Har du spill og kontroller fra før da???? Lenke til kommentar
Bunny Skrevet 30. april 2004 Forfatter Del Skrevet 30. april 2004 Blir nok å handle en pakke på Elkjøp i morgen siden jeg slipper ventetid og det koster det samme. Spill ja, broren min har et lass med spill som han har kjøpt i utlandet, men han skal i millitæret i 12 mnd nå og han skulle ha med seg Xboxen sin (som jeg egerntlig knotter mest på for tiden ), de får vist ha TV på kassernen og på vakt. Cluet er at han kopierer alt inn på en XXXGB stor harddisk som han legger gjenn til meg Han snakket om at det var en Executer chip ting på vei til meg i posten som han hadde ordnet, skulle vist bare sette den i med EN skrue, måtte ha den for å bytte harddisken eller noe...ikke helt sikker Lenke til kommentar
Bunny Skrevet 1. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2004 Jess da har jeg vært på Elkjøp en tur og handlet meg Xbox og en small gamepad ekstra Utrolig nok kom Chip'en i posten i dag og harddisken holder på å bli klargjort, GOD følelse, gleder meg til dette Ville bare si takk for hjelpen til gutta boys som hjalp meg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå