Gå til innhold

Prince of Persia - Sands of Time

Anbefalte innlegg

Er dette rett forum, mon tro?!?

På PoP har jeg kommet til brettet "You Have Unleashed the Sands of Time" hvor de tre styggingene driver å jager på meg. Hu dama sier hele tiden "Use the dagger", noe jeg gjør, men det hjelper meg ikke nevneverdig.

Har kjempet og løpt i ring i den store hallen i en time snart, men kommer ingen vei. Hvordan kommer jeg meg ut?

__

En kompis sa noe om et hull til høyre for der hu dama sprang inn, men jeg finner ikke noe sinnssykt hull. Noen som kan være litt mere spesifikk / utdype litt?

Takk for svar! :thumbs:

Endret av brusher11
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du brukar sverdet på dei til dei ligg på bakken. Då nyttar du kniven på dei (default er "e"-knappen.

Holet han snakkar om er måten du skal kome deg ut av rommet på etterpå. Trur ikkje det går an å kome seg ut av rommet før du har drept alle. (Og der er veldig mange).

Lenke til kommentar

jeg har hatt null problemer med pop, du som førstegangspiller burde lære deg de forskjellige triksene. Løper du mot en og trykker hopp og slag så vil du hoppe over karen og slå han i ryggen. (husker ikke helt tastekombinasjonen, den sitter når det trengs :p )

Lenke til kommentar
Så det er altså mulig å ta livet av dem?

Hvor mange er det av dem? Virker som de bare gjenfødes når jeg dreper dem?!?

Thanx

De gjenfødes ja...og gjenfødes. Det kan virke som det aldri tar slutt, men det gjør det. Jeg fant ut at det beste jeg kunne gjøre var å konse på det jeg holdt på med og ikke tenke på hva jeg skulle gjøre etterpå. Jeg slåss og slåss og prøvde alt for bare å overleve, plutselig hadde jeg sittet der og slåss i ti minutter, og da var jeg ferdig, alle var døde. DET likte jeg ved spillet :yes:

En taktikk kan være å sløye alle de verste først *SPOILER*, de store blå med lange staver med kniver på kan man ikke løpe over og slå i ryggen på, det beste er å slå akkurat idet de skal slå, for da er de åpen. Disse andre damene og de fete mennene kan bare løpe opp på og klaske i ryggen. Problemet blir hvis det er for mange av dem.

Unngå å havne i midten av store skarer med styggemenn. Etter at du har banket dem og de ligger trykker du bare på E, da svinger han seg over til liket og planter dolken i sandmannen

Forøvrig et av de flotteste og mest spennende spillene jeg har spilt gjennom :D

Endret av Dinsdale
Lenke til kommentar

Eitt til tips:

I det rommet du skal slåst mot dei karane du snakkar om, vil du finne vatn i enden av rommet. Men dersom du skal drikke, må du hugse å legge sverdet i slira først. Er risky med tanke på at du blir open for angrep, men å drikke litt vatn gjer at du får kjempemykje liv igjen.

Lykke til vidare!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg sliter med et annet sted. På 62% i spillet, altså det lagrepunket fom heter "out of the well" er det et sykt rom fullt av spikes, og to brytere. Jeg skal bruke tauet til å slenge meg bort til den ene bryteren, for så å hoppe tilbake til tauet og ta den adnre etterpå. Problemet mitt er bare at jeg klarer ikke å nå tauet når jeg hopper tilbake fra den første knappen. Hva gjør jeg feil?

Jeg har prøvd å bevege meg opp og ned på tauet, og er temmelig lei av å prøve, kan du si...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...