NaXiC Skrevet 5. april 2002 Del Skrevet 5. april 2002 Jeg har nå endelig finni en god guide for å voltmodde mitt HK(ABIT KT7A...) Men før jeg setter loddebolten i støpselet, tenkte jeg å spørre dere, hvor lett/vanskelig er det egentlig å ødelegge noe? Er det mange som har drept HK'et sitt i forsøk på voltmodding (eller annen lodding ) Det var alt jeg lurte på... [ Denne Melding var redigert av: NaXiC på 2002-04-05 19:40 ] Lenke til kommentar
CSSSK Skrevet 5. april 2002 Del Skrevet 5. april 2002 Funka ihvertfall bra på mitt KT7A. Gjorde kun den mod'en slik at jeg kan kjøre opptil 2,14V, ikke den andre som gjør at du kan få enda høyere spenning Lenke til kommentar
555 Skrevet 5. april 2002 Del Skrevet 5. april 2002 jeg gjore det på under 5min veldig enkelt jeg brukte variable motstander (potmeter) så jeg kan stille volten trinnløst :smile: Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 5. april 2002 Del Skrevet 5. april 2002 Man tar vel alltid en sjanse med slike inngrep, men er man nøye og ikke sløser med tinnet, så går det sikkert bra! De fleste elektronikkomponentene tåler som regel noen prosent´s +/- forskjeller i spenning, men av og til kan man ha uflaks....... Lenke til kommentar
Bugaloo Skrevet 5. april 2002 Del Skrevet 5. april 2002 har voltmodda mitt geforce 2mx Core 175@250Mhz :smile: Lenke til kommentar
Idiss Skrevet 5. april 2002 Del Skrevet 5. april 2002 Bugaloo: Jeg får mitt 2 MX satbilt på 230, med orginal kjøling og uten volt mode...... Lenke til kommentar
eskraut Skrevet 5. april 2002 Del Skrevet 5. april 2002 Har du en guide til voltmod på gf2 mx? Lenke til kommentar
NaXiC Skrevet 6. april 2002 Forfatter Del Skrevet 6. april 2002 Jøss, går det an å Vmodde skjermkort oxo :smile: Lenke til kommentar
Bugaloo Skrevet 6. april 2002 Del Skrevet 6. april 2002 Quote: On 2002-04-05 22:22, Idiss skrev:Bugaloo: Jeg får mitt 2 MX satbilt på 230, med orginal kjøling og uten volt mode...... Fra før av fikk jeg det bare til 210Mhz... Dessuten har jeg en stor motstand på ville begynne forsiktig, når jeg får geforce 4 skal jeg tyne geforce2`en Link til guide: http://www.xbitlabs.com/video/geforce2-ove...erclocking.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå